שרותי פרסום בגוגל PPC

פרסום בגוגל בקישורים ממומנים / גוגל אדוורדס (Google Adwords) – תנועה ממוקדת בעלות מנוהלת בקישורים ממומנים (Google Ads)

ניהול מסעות פרסום בגוגל – ערוץ פרסום מעולה עבור בתי עסק רבים שברצונם להגיע לקהלי יעד בפרקי זמן קצרים ביותר ולשלם רק עבור פרסום שעבד (תשלום לפי קליקים בפועל – שיטה PPC).

לפרטים נוספים: 050-4-207-641 / info@leonid.co.il

שיטת תשלום עבור פרסום בגוגל מאפשרת ליהנות מחשיפות ללא תשלום לעיני הגולשים ורק עבור אלה שהתעניינו והקליקו, הינך משלם (אופן פרסום זה שונה לחלוטין משירות נוסף והוא קידום אתרים בגוגל בתוצאות אורגניות).

פרסום בגוגל מאפשר למפרסמים עם תקציבי פרסום שונים ביותר, להתחרות על אותם מיקומים ותשומת לבם של גולשים – למעשה לקוחות פוטנציאליים.

חלוקה גיאוגראפית תאפשר לך לשהות במדינה אחת ולהגיע לקהלי היעד שלך במדינות אחרות, כאשר אינך מבזבז תקציב הפרסום על הקלקות לא רלוונטיות ובמידה ואתם עסק מקומי, ניתן להגדיר שהפרסום בגוגל יופיע רק באזורים מסוימים שבהם אתם מעוניינים לפעול (זה יכול להיות עיר מסוימת אן מספר ערים, זה יכול להיות מספר ערים, זה יכול להיות רדיוס מסוים מהמיקום שלכם ועוד…) – דרך פעולה כזאת מאפשרת להגיע לההחזר על השקה (מדד ROI) חיובי.

מערכת התזמון של גוגל אדוורדס, תאפשר לך להגיע לקהל היעד שלך בזמן שהוא מצפה לזה ובכך למקסם תועלת מהפרסום (כל אלה רק חלק קטן מן היתרונות שמערכת אדוורדס יכולה להציע למפרסמים).

לפרטים נוספים: 050-4-207-641 / info@leonid.co.il

מוזמנים לעיין בחבילות הפרסום שלנו

 

מה מציעה מערכת GOOGLE ADS עבור מפרסמים בגוגל?

מערכת לפרסום בגוגל GOOGLE ADS (GOOGLE ADWORDS) תוכננה בצורה כזאת, שלאחר היכרות (אפילו מינימלית), יהיה ניתן להתחיל לפרסם ולהתחיל לקבל פניות, כאשר ללא ספק שאם ניהול הפרסום יהיה מנוהל ע"י מספרם מקצועי עם ניסיון, תועלת של הפרסום תהיה יותר גדולה.

מערכת הפרסום של גוגל כוללת בתוכה מספר כלים שכל אחד מהם נותן ערך מוסף למפרסם ומאפשר להגיע לדיוק גבוה במהלך מסע הפרסום.

זה מתחיל מכלי מחקר מילות מפתח שבאמצעותו ניתן לגלות איזה ביטויים מחופשים בתחום העיסוק שלכם, כאשר ליד כל מילת חיפוש או ביטוי תמיד יופיע מספר פרמטרים נוספים כגון נפח חיפוש חודשי כממוצע שנתי, עלות ממוצעת להקלקה ונתונים נוספים שלכל אחד מהם חשיבות אחרת.

תוך כדי תכנון מסע הפרסום, נתונים אלו יכולים להשפיע על החלטות שלנו ולבוא לידי ביטוי בקמפיין פרסום.

הכלי הנוסף שגוגל מציעה לנו זהו כלי לתזמון מודעות, כאשר ניתן באמצעותו לתכנן באופן מדויק מתי יופיע הפרסום שלנו בגוגל ברמת ימים ושעות ובכך ניתן לנהל תקציב הפרסום שלנו בצורה יעילה ביותר.

הכלי הנוסף זהו כלי שמפאשר לנו לנהל מיקום גיאוגראפי בו יופיע פרסום שלנו – זה אומר שאם לדוגמא החנות למכירת אופניים נמצאת פיזית בתל אביב ותקציב הפרסום שלנו לא גבוה במיוחד, ככל הנראה נרצה להתמקד אך ורק בעיר תל אביב, כאשר במקרים אחרים של נניח חנות למוצרי קוסמטיקה שתקציב הפרסום שלה יחסית גבוה והחנות מבצעת משלוחים לכל חלקי הארץ, ייתכן מאוד מצב שיהיה עבורה נכון ועיל לחשוף את הפרסום בפריסה ארצית – חשוב להבין שבמהלך תכנון קמפיין פרסומי כל הדברים האלו נלקחים בחשבון ומשפיעים על אופן פעילות הקמפיין.

 

מה צריך בשביל להתחיל לפרסם בגוגל ולקבל פניות רלוונטיות לעסק?

למעשה בשביל להתחיל לפרסם בגוגל לא צריך שום דבר מיוחד מלבד רצון להתחיל לקבל פניות והחלטה שהולכים על זה בכל הכוח :-).

לאחר שהחלטת הפרסום התקבלה, מתחילים לבנות קמפיין פרסומי בהתבסס על נושאים שונים, כאשר חלקם פורטו בסעיף הקודם.

יש לשים לב שבכדי להתחיל לפרסם בגוגל, צריכים לחשוב על דף נחיתה עצמאי או אחד או יותר מהדפים של אתר החברה שלכם.

דף נחיתה זהו דף שאליו יועבר הגולש ברגע שלחץ על הפרסום שלכם בגוגל וככל שדף הנחיתה יהיה מרשים יותר, עם נקודות חשובות שלקוח שלכם ירצה לקבל, ככל הנראה תקבלו יותר פניות במהלך הפרסום.

זה המקום לציין שנושא אופן התכנון הנכון של דפי נחיהת זהו נושא די רחב ולא ניתן במסגרת מאמר זה להרחיב בו, אך חשוב לציין שככל שהדף שלכם יהיה מושקע יותר (ולא רק במובן היופי שבו), כך אחוזי המרה שלו יעלו באופן ניכר.

 

מי יכול לעזור להגדיר מסע פרסום בגוגל לקבלת טלפונים ופניות מלקוחות פוטנציאליים?

קודם אציין (וגם כתבתי על כך למעלה) שגוגל בנו מערכת פרסום בצורה כזאת שיהיה ניתן להתמצא בה באופן יחסית קל בכוחות עצמכם ולבנות קמפיין פרסום הראשון שלכם בצורה עצמאית יחסית מהר.

יחד עם זאת ובהתבסס על העובדה שמדובר על מקצוע לכל דבר ועניין, סבירות מאוד גדולה שמי שעוסק בניהול של מסעות פרסום במהלך תקופה ארוכה תוך ניהול של מסעות פרסום בתחומים שונים ובתקציבים שונים, ככל הנראה יוכל לגרום למצב שבמסגרת ניהול קמפיין ע"י מקצוען בתחום פרסום בגוגל, שעל כל שקל שתשלמו לגוגל על הקלקות של הפרסום שלכם, תוכלו לקבל בחזרה חצי שקל ומעלה ובכך מדד ה-ROI שלכם יהיה חיובי (ללא ספק מדובר על תהליך ולא תמיד ניתן לקבל את התוצאוה הרצויה תוך פרק זמן קצר, אך בכל זאת פניה למספר עוסקים בתחום הקמה וניהול קמפיינים בגוגל וקבלת הצעות מהם, בהחלט יעזרו לכם לקבל החלטה האם לנהל פרסום בגוגל באופן עצמאי או להשכיר שירות של פרילנסר לפרסום בגול או להתחיל לעבוד עם חברת קידום).