ירידה בתוצאות האורגניות בעקבות עדכון אחרון של גוגל

באחת הקבוצות בפייסבוק שעוסקת בנושא קידום אתרים בגוגל (SEO הפרלמנט – קידום אתרים למתקדמים) נשאלה שאלה הבאה:

ירידה בתוצאות האורגניות בעקבות עדכון אחרון של גוגל

ירידה בתוצאות האורגניות בעקבות עדכון אחרון של גוגל

בוקר טוב ושאלה חשובה למומחים שביננו
יש לי שני אתרים שלאחר העדכון האחרון של גוגל ממש קרסו- מה זה אומר ? לפני העדכון היו לי כ מאות מילות מפתח בעמוד הראשון בגוגל וכעת פחות מ 100. רוב מילות מפתח כרגע לא ב 100 הראשונים
השאלה שלי היא מה לעשות ?
1האם לכתוב פוסטים חדשים (חקר מילות המפתח הוא טוב )
2 או שכדאי לעשות אופטמיזיציה לפוסטים הקיימים ויש מאות רבות כאלו
3 כל הצעה אחרת שתבחרו
המון תודה ארז

וזה מה שעניתי לשאלה הנ"ל:

שלום ארז
אם אתה מדבר על ירידה בעקבות העדכון האחרון, ע"פ רשימת העדכונים של גוגל מדובר על עדכון בנושא הספאם מתאריך 19/10/2022 (מצ"ב הקישור לרשימת העדכונים של גוגל)
https://developers.google.com/search/updates/ranking
הייתי ממליץ לעבור על הנחיות של גוגל בהקשר לעדכון הספציפי במטרה להבין מה יכולה להיות הסיבה לירידה.
דבר נוסף שהיית מסב את לבך לכך, שלמרות הירידות שאתה חווית לאחרונה, לא הייתי ממליץ לעשות בצורה מיידית פעולות כאלו ואחרות אלא אם בדקת ומצאת סיבה אמיתית לירידות, כי לעיתים בעקבות תנודות שקורות בגוגל, בעלי אתרים נוטים לתת פתרונות מידיים למשהו שאינם יודעים מה בעצם הבעיה ובכך עלולים לגרום נזק גדול יותר מאשר נוצר עד כה.
רוצה לקוות שתשובתי תועיל לך במציאת הסיבה האמיתית (ככל שקיימת).
במידה ותרצה, שלח אלי בפרטי את שני האתרים שלך ויחד ננתח אותם בשיחה או בזום.
בברכה,
לאוניד אוסטרובסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *