מוצע לך שרות ניהול מוניטין ברשת אינטרנט, כאשר במרכז השרות שמך הפרטי או שם המותג שלך ואזכורים שליליים ברשת האינטרנט שלא בהכרח אמיתיים.
לעיתים קרובות לפני שלקוחות פוטנציאליים שלך ירכשו ממך מוצר כלשהו או יצרכו מן השרותים שלך, סיכוי גדול שיבצעו חיפוש מקדים בגוגל במטרה לנסות ולהבין מה חושבים אחרים עליך או על המותג שלך ובמידה ומישהו כתב דבר מה עם משמעות שלילית (אזכורים שליליים בגוגל) בהקשר לשמך הפרטי או למותג שלך, סביר להניח שלקוח פוטנציאלי יהיה מושפע מן הנכתב ולכן לא יפנה אליך.
אז מה ניתן לעשות במקרה וקיים אזכור שלילי או מספר אזכורים שליליים באינטרנט – האם אפשר למחוק תוצאות שליליות ופוגעניות מגוגל ורשת?
אפעל במטרה לנסות ולדחוק תוצאות שליליות בגוגל (ובמידת האפשר גם במקומות נוספים) שמשפיעות לרעה על בית עסק שלך או עליך באופן אישי במקרה ומדובר על שם פרטי, למיקום נידח יותר (ככל הניתן) מאשר מיקומים בהם תוצאות אלו מוצגות כיום במנוע חיפוש (לדוגמא בגוגל).
בנוסף אנסה לפנות למנהלי אתרים בהם קיים איזכור שלילי במטרה לנסות ולהסיר אותו לחלוטין מן האתר של צד שלישי, אך לעיתים הנושא בעייתי ובלתי ישים, לכן לפני תחילת הפעילות בפועל, אגבש תכנית פעולה רב-שלבית, על פיה תתבצע פעילות דחיקת תוצאות פוגעניות (שליליות) למיקומים רחוקים יותר מאשר מיקומים, בהם תוצאות אלו מוצגות כיום.
יש לכם שאלות בנושא ניהול מוניטין? – צרו קשר: 050-4-207-641 / info@Leonid.co.il
קצת עובדות על דחיקת (הסרת / מחיקת) תוצאות שליליות / פוגעניות בגוגל:
- פעילות הקשורה לדחיקת איזכורים שליליים בגוגל דומה מאוד לפעילות קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO), רק שבמקרה של תוצאות שליליות, יש לקדם תוצאות חיוביות וזה אומר שבד"כ במקום לקדם דף אחד לפי ביטוי מסוים (כפי שזה עובד בקידום אורגני), יש לקדם שלוש, ארבע ולפעמים עשרות תוצאות חיוביות, אשר נבחרו לפני תחילת הפעילות.
- על לקוח לדעת כי לא תמיד (אם בכלל) ניתן להסיר לחלוטין תוצאות שליליות מגוגל ולכן לעיתים קרובות הפעילות תהיה למעשה דחיקת תוצאות שהוגדרו כפוגעניות למיקומים נידחים יותר בהנחה ובד"כ גולשי האינטרנט בעת חיפושם בגוגל, אינם מגיעים לדף שלישי או רביעי אלא מסתפקים בתוצאות בדף ראשון או שני אם כי הלקוח הוא זה שיגדיר עד כמה ירצה להרחיק תוצאה שלילית מצמרת תוצאות חיפוש.
- בקישור הבא תוכלו לקרוא בויקיפדיה אודות ניהול מוניטין באינטרנט (ORM). שימו לב להפניות רבות למשאבים חיצוניים שיכולים להרחיב אופקים ולהעשיר אתכם במידע רב ערך בנושא.
- חשוב להבין שערך מוסף של השרות לדחיקת תוצאות בגוגל וניהול מוניטין מקוון בסדר גודל עליון, כאשר אנו מבינים ויודעים שבעולם הדיגיטלי של היום, סבירות מאוד גבוה שלפני שלקוח יזמין שרות או ירכוש מוצר כלשהו, סבירות מאוד גבוה, שיעשה חיפוש בגוגל לפי שם מותג או שמו הפרטי של מציע שרות או מוצר ואילו יופיעו כנגד עיניו תוצאות שליליות בחיפוש בגוגל, סבירות נמוכה שיקנה ממך.