שיפור אחוזי המרה (יחסי המרה) של אתרים ודפי נחיתה ברשת האינטרנט

במרכז הרעיון עומדת עובדה שבדרך כלל בעלי עסקים עם פעילות ברשת מעוניינים בהגדלת חשיפה של בית העסק שלהם ברשת מתוך ציפיה שהחשיפה תביא יותר גולשים, אשר יומרו ללקוחות משלמים, אך שוכחים לעיתים שלצד הבאת תנועה חדשה יש צורך להתייחס גם ליכולת של האתר שאליו מגיעה התנועה, להמיר תנועה זאת לפעולה רצויה, כאשר פעולה רצויה יכולה להיות: מכירה, פניה (טלפון, מייל, טופס צור קשר וכד'), הורדת מסמך כלשהו, הרשמה לעלון מידע וכד', כאשר עצם המרת ביקור לפעולה רצויה גורמת לעסק להצליח במובן הכלכלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *