הערכת שווי נכס דיגיטלי / הערכת מחיר אתר למכירה

מדובר על שירות חדש שמאפשר לכל מי שמעוניין לקנות או למכור את הנכס הדיגיטלי שלו (אתר, דף עסקי, דף נחיתה, כרטיס ביקור דיגיטלי וכד'), לדעת את מחירו האמיתי ולמנוע מצב של עסקה לא כדאית אם זה כקונה ואם זה כמוכר.

ככל שהזמן חולף, האינטרנט מהווה חלק בלתי נפרד מפעילות שלנו וכך מתפתחים שווקים ומוצרים שונים, כאשר אחד מהם זה ללא ספק שוק של נכסים דיגיטליים שבארץ רק מתחיל לקרום עור וגידים, כאשר בחו"ל מדובר על שוק די מפותח ועקב כך גם המחירים בו בהתאם עבור אתרים שעומדים למכירה או כל נכס אינטרנטי אחר.

אין מה להשוות בין שוק מקומי בישראל לבין השוק העולמי בנושא מכירת אתרים ונכסים דיגיטליים אם זה ברמת המחירים שנהוג לגבות שם ואם זה מבחינת הנכסים שעומדים למכירה, אבל בכל זאת חייבים לדעת להתמצא בעולם הוירטואלי בכלל ובתחום מסחר בנכסים הדיגיטליים בפרט בעוד שהתחום די דומה לשוק הנדל"ן המסורתי, אך לא מבחינת רמות המחירים (לפחות לעת כתיבת שורות אלו).

אז במידה ואתם קבלתם הצעה לקניית אתר בתחום כלשהו ומתבקשים לשלם מחיר מסוים, הייתי ממליץ לפני שאתם סוגרים את העסקה, לוחצים ידיים ומעבירים כספים שאתם התבקשתם לשלם עבור הנכס, הייתי ממליץ להתייעץ עם איש מקצוע בתחום האינטרנט ונדל"ן דיגיטלי, בכדי להבין האם הנכס שאתם מבקשים לרכוש, באמת שווה את המחיר המבוקש או שיש מקום למיקוח בהתבסס על מספר נתונים שאתם חייבים להכיר לפני קניית האתר.

באותה מידה אם אתם בעלי נכסים דיגיטליים לסוגיהם והייתם רוצים למכור אותם למרבה במחיר, אך אינכם יודעים את שוויו האמיתי (או קרוב לזה), הייתי ממליץ לפני שאתם נפגשים עם הקונים הפוטנציאליים, לערוך בדיקות קפדניות של הנכס וזאת במטרה להעריך את המחיר שלו, כי ייתכן והוא עולה יותר ממה שאתם מבקשים או דווקא ההפך, אתם מבקשים עליו יותר מהמחיר שלו, אז בכדי לא להגיע למצבי מבוי סתום במהלך משא ומתן עם הקונה הפוטנציאלי, הייתי ממליץ לפנות למומחה בתחום האינטרנט, בכדי להיעזר בו להערכת שיווי אתרכם או כל נכס דיגיטלי אחר שיש ברשותכם.

רק לאחר ביצוע הערכת שיווי הנכס, ניתן לצאת לדרך ולקבוע פגישות, כאשר במהלך פגישות אתו תהיו הרבה יותר בטוחים לגבי הנכס ותדעו לדחות הצעות לא רלוונטיות ואז תישארו עם ההצעות שבאמת כדאיות עבורכם כקונה או כמוכר.

מוזמנים לפנות אלי בנושא בדיקת עלות אתר למכירה או כל נכס דיגיטלי אחר שיש יש ברשותכם או אתר של צד שליש שעומד כעת למכירה.

לפרטים נוספים: 050-4-207-641 / info@leonid.co.il