3 טיפים שיגבירו לך מכירות דרך האתר שלך

שלום חברים

הפעם ארצה להעלות על כתב מספר טיפים שיכולים לסייע לכם להגביר מכירות דרך אתרכם או נכס דיגיטאלי שברשותכם.

הוספת "דרכי מילוט" נוספות בכל דפי האתר בצורה בולטת, ברורה ונגישה

קודם כל הגדרת המונח "דרכי מילות באתר אינטרנט" – אלה הן הדרכים בהן יכול לבחור כל מבקר באתר שלכם, בכדי ליצור עמכם קשר – פשוטו כמשמעו. להמשיך לקרוא

3 דברים עוצמתיים שאתם חייבים לדעת על וורדפרס

יש לכם אתר שמבוסס על מערכת לניהול תכנים מסוג וורדפרס? – ברכותיי !

מערכת זו כוללת מספר אפשרויות שהופכות אותה למערכת גמישה ועוצמתית גם יחד בהשוואה למערכות אחרות ובין היתר 3 דברים הבאים: להמשיך לקרוא

פסח כהזדמנות מצוינת לגבור על מתחרים או במילים אחרות – מעבדות לחירות

שלום חברים!

חוה"מ פחס 2016 עכשיו ואמרתי, שזוהי הזדמנות מצוינת לכתוב כמה מילים בנושא קידום עסקים ברשת בתקופות כמו זו (אגב, כל הנכתב למטה תקף גם בתקופות אחרות שדומות לזו).

מתי לאחרונה ניסיתם ליצור עם מישהו קשר בנושא אספקת מוצר או שרות כלשהו לבית העסק או לפנות למישהו בניסיון להציע את השרות או המוצר המדהים שלכם? להמשיך לקרוא

כמה מילים אחרי עיון באינפוגרפיקה בתחום קידום אתרים

היום יצא לי לעבור על אינפוגרפיקה שהוכנה ע"י עוסק בתחום שיווק אתרים בכלל ובתחום קידום אתרים בפרט, אשר מפרטת באופן תבניתי וחד-משמעי את הפקטורים החשובים לטובת השגת דירוג גבוה בתוצאות אורגניות.

ללא ספק מדובר על עבודה מושקעת מהבחינה הויזואלית של התוצר הסופי, אך למאן האמת לי אישית אופן הצגת הדברים מזכיר מתכון להכנת עוגה (או מאכל אחר) וכאשר מדובר על תחום הקידום, אזי אין דבר כזה שהמלצה לביצוע של רצף פעולות מסוים עבור אתר אחד, תהיה זהה להמלצה בעבור אתר אחר, גם אם האתר השני מתחרה באתר הראשון באופן ישיר. להמשיך לקרוא