שלבי קידום אתרים במנועי חיפוש – גישה מקצועית לקידום עסקים באינטרנט / איך מקדמים אתרים בגוגל?

מדובר על תהליך מאוד חשוב ונחוץ לכל וזאת במטרה להופיע במקומות מובילים ככל הניתן בתוצאות חיפוש במנועי חיפוש מובילים ועל-ידי כך, לגרום לאתר החברה, להיחשף למבקרים רבים יותר, בכדי לקדם מוצר או שרות, שחברה מספקת. זה המקום לציין את חשיבות עליונה של תהליך הקידום, המסופק על ידי חברת קידום אתרים במנועי חיפוש לטובת צמיחת החברה, אשר עומדת מאחורי האתר ומפעילה אותו למען הלקוחות שלה.

ניווט מהיר בתוך הטקסט: מחקר שוק / מחקר מילות מפתח / אופטימיזציה לקוד ומבנה / אופטימיזציה לתוכן / הגשת אתר למנועי חיפוש, אינדקסים וספריות / השגת קישורים / תחזוקה של אתר

בהסתמך על הכתוב מעלה, ניתן להבין, כי מדובר על עבודה חשובה מאוד, אשר מורכבת ממספר שלבים, שחייבים להתבצע, בכדי לקבל תוצאה רצויה – הופעת אתר החברה במקומות מובילים בתוצאות חיפוש של מנועי חיפוש מובילים, לפי מילות מפתח / ביטויי מפתח, אשר מתארים בצורה הטובה ביותר את תחום הפעילות של החברה (וכמובן ממירים תנועה לעסקאות – הכנסות).

תהליך הקידום (אופטימיזציה למנועי חיפוש), מורכב ממספר שלבים, שביצוע של כולם (או חלקם הגדול), נותנים את התוצאה הרצויה והם:

ביצוע מחקר של השוק, בו חייב להשתלב אתר הלקוח (בדיקת נישה)

אין זה סוד, כי בכל נישה תחרות שונה, לכן בשלב זה של תהליך הקידום במנועי חיפוש, מתבצע מחקר של השוק, בו פועל אתר הלקוח וזאת, בכדי לימודיו לעומק ובניית אסטרטגיית קידום, אשר תלווה את פעילות הקידום האורגני בגוגל של אתר הלקוח לכל אורך הדרך, בכדי לקבל תוצאות רצויות – מיקום בתוצאות מובילות של מנועי חיפוש מובילים בשוק (נכון לשעת כתיבת שורות אלו בישראל זהו גוגל).

ביצוע מחקר מילות מפתח / ביטויי מפתח (מילות מפתח לקידום)

בשלב זה של תהליך הקידום, מתבצע מחקר מילים וביטויים (מחקר מילות מפתח) ייסודי וחשוב, שבמהלכו מאתרים מילות מפתח (ביטויי מפתח), שמתארים בצורה המדויקת ביותר, את תחום הפעילות של אתר הלקוח.

יש להדגיש, כי שלב זה, הוא בין החשובים בתהליך כולו, מכיוון, שכל עבודת הקידום ואופטימיזציה, תתבסס על מחקר זה – שילוב תוכן מתאים באתר המקודם, קישורים נכנסים מאתרים חיצוניים ועוד…

אופטימיזציה לקוד ומבנה אתר הלקוח לאחר בדיקת תקינותו (היררכיה נכונה לאתר מקודם וקוד תקין)

בשלב זה של תהליך הקידום, מומחה לקידום אתרים באינטרנט, יבצע בדיקה יסודית של הקוד האתר המקודם (של כל דף ודף, אשר כולם ביחד מהווים אתר הלקוח), בכדי לבדוק, האם קוד האתר, עומד בדרישות תקן בינלאומי של ארגון W3C ודרישות של גוגל, שיישומן דורשים מנועי חיפוש מובילים ובמידת הצורך, יתבצעו שינויים בקוד האתר, בכדי להבטיח קידומו למקומות מובילים, בתוצאות החיפוש אורגניות.

מיטוב / אופטימיזציה לתוכן אתר הלקוח (כתיבת תוכן מקורי, מעניין וקריא)

בשלב זה של תהליך קידום אתרי אינטרנט במנועי חיפוש ולאחר שעברנו בהצלחה את השלבים הקודמים, ניישם את תוצאות המחקר של הסעיף מספר 2 ונדאג לכך, שתוכן אתר הלקוח יהיה עשיר ומגוון (ובעיקר תורם לקהל היעד), כאשר הוא ממוקד לתחום הפעילות של חברה, המפעילה אותו וכולל בתוכו את כל מילות מפתח (ביטויי מפתח) החשובות לתחום פעילות של החברה, כאשר הם משולבים במינון נכון ובמקומות אסטרטגיים ונכונים בעמודים שונים באתר המקודם.

ביצוע רישום / הגשת אתר הלקוח למנועי חיפוש, אינדקסים וספריות (חיזוק מותג בתחומו באינטרנט)

בשלב זה של התהליך ניזום התקשרות עם מנועי חיפוש מובילים, אינדקסים חשובים ומרכזיים וספריות אינטרנט המוכרות, החזקות ורלוונטיות ונבקש לרשום אתר הלקוח, כאשר נעביר אליהם תוכן, אשר יתאר בצורה קצרה, ויחד עם זאת המיטבית ביותר את תחום פעילות אתר החברה ומילות מפתח / ביטויי מפתח הקשורים לתחום פעילותו.

הפניית קישורים חיצוניים לאתר המקודם (עבודת השגת קישורים לאתר מקודם)

שלב השגת הפניות חיצוניות לאתר המקודם (קישורים), חשוב גם הוא בתהליך קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש וניתן לראות בכל הפנייה שכזו, סוג של הצבעת אימון של אתר חיצוני, בתוכן של אתר המקודם, דבר אשר גורם לעליית אתר המקודם בתוצאות החיפוש.

תחזוקה מתמדת של אתר מקודם לשמירה על מיקומים ושיפרם

בהסתמך על העובדה, כי אלגוריתמים של מנועי חיפוש מובילים, משתנים כל הזמן ולמרות הישגים עבור אתר המקודם שכבר הושגו, עלינו לבצע בדיקה מתמדת לעדכונים בגישות של מנועי חיפוש במהלך תהליך הקידום במנועי חיפוש בכלל ותהליך קידום אתרים בגוגל בפרט, בכל הקשור למיון אתרים, לפני הצגתם בתוצאות החיפוש, לפי אלגוריתמים המעודכנים, כאשר עלינו מייד ליישם דרישות/גישות החדשות אלו, גם לאתר המקודם, בכדי לשמור על המיקום בתוצאות החיפוש לאורך זמן.
לפרטים נוספים: 050-4-207-641 / info@leonid.co.il