מחפשים דרכים חדשות להשגת קישורים ? – הלכתם רחוק מדי !

פעמים רבות ניתן לראות באינטרנט בכלל ובפורומים העוסקים בתחום שיווק ברשת וקידום במנועי חיפוש בפרט, שאלה מהסוג: "איפה עוד ניתן להשיג קישורים לאתר ? – הרי ניצלתי את כל המקורות שלי" – מניח שכל אחד מכיר את השאלה בסגנון הזה וכעת אנסה לתת טיפ קטן שייתכן ויישנה לכם המון (ואולי לא).

קבלנו לקוח, הבנו מה תחום עיסוקו, בצענו מחקר מילים מקיף, בנינו מחדש היררכיה באתר, שכתבנו תכנים, שינינו פני השטח עד לנקודה שמאתר הישן נשאר רק דומיין, פתרנו בעיות שקבלנו בווב מאסטר טולס ופעולות נוספות הקשורות לתחילת הפעילות והגענו לשלב של השגת קישורים לאתר המקודם, כאשר מניח שהוספתם כבר כמה במהלך ביצוע של רשימת הפעולות הנ"ל.

מתוך 100% של עבודת הקידום, להשגת קישורים חלק מרכזי וחשוב וכך ניתן להסביר את כמות הספאם שקיים ברשת, לכן הייתי רוצה להסב את תשומת לבכם לעובדה שלכל לקוח המזמין שרותי קידום, קיימת היסטוריית פעילות ברשת ואילו נדע מהי תוך ניצול נכון של משאבים שכבר קיימים ונוצרו ע"י לקוח, נוכל להיות יותר יעילים ובמקום שלקוח יקבל 100% תמורה לכספו, נוכל לתת לו תמורה גדולה יותר עם השקעת זמן נמוכה.

סביר להניח שלפני שלקוח סוגר עסקת קידום אתרים ושיווק ברשת, הוא מנסה לקדם את האתר שלו בכוחות של עצמו בהנחה ותמיד יהיה ניתן למצוא איש או שניים בחברה, אשר יוטל עליהם לבצע משימות לקידום, כאשר המשימות נוצרות אחרי קריאת מאמרים מקצועיים, שרשת האינטרנט סלולה בהם ומה שנשאר רק להפעיל חיפוש לאיתורם.

סביר להניח שמשימות אלה יהיו כתיבת מאמרים בתחומו ופרסומם באתרים שונים ברשת.

תחלוף תקופה די ארוכה עד שיבין לקוח פוטנציאלי שלא די בכך וככל הנראה יש צורך בפניה למישהו שכיר את התחום ומה שנשאר לך כמקדם אתרים, זהו לשאול שאלה פשוטה – "האם בוצעה פעילות כלשהי ברשת לפני שהגעת אלי ?"

כי אם כן, מניח שניתן יהיה לקבל רשימה של מאמרים שפורסמו על פני תקופה ונשאר רק לתכנן את הדרך של ניצולם הנכון להשגת יעדים עבור הלקוח.

ממליץ לעיין בשרותי שיווק ברשת שאני מציע:

קידום אתרים במנועי חיפוש
פרסום ממומן בגוגל
פרסום ממומן בפייסבוק

בכבוד רב,
לאוניד אוסטרובסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *