השפעת קישורים על מיקום אתר בגוגל

בקבוצות פייסבוק שעוסקת בנושא קידום אתרים בתוצאות אורגניות נשאלה שאלה הבאה:

השפעת קישורים על מיקום אתר בגוגל

השפעת קישורים על מיקום אתר בגוגל

כמה זמן לוקח לקישורים להשפיע, מניסיונכם האישי בלבד, ללא המילה "תלוי" ?

וזה מה שעניתי לשאלה הנ"ל:

הניסיון האישי לא רלוונטי והכל תלוי באתר ומי מנהל אותו.

ישנם מקרים בהם מעט מאוד קישורים יעשו את העבודה ויש מקרים שגם כמות גדולה של קישורים מאתרים נחשבים לא יעשו דבר.

לגבי סטטיסטיק לפי הבלוגים מחו"ל – זהו מידע מעניין ללא ספק להרחבת אופקים בלבד, אבל לא בהכרח בכדי ללמוד מזה משהו וגם להסיק מסקנות ולהשליך אותם על פעילות יומיומת (לפחות לא מיידית).

רוב הבלוגים כותבים את מה שהם כותבים מתוך אמונה שיצירת תוכן לשם עדכון האתר בעיניו של גוגל זה מה שחשוב ולא בהכרח בכדי להעניק משהו בעל ערך לקוראי הבלוגם הללו.

אישית, קורא די הרבה בלוגים בכמה שפות בכדי לראות כמה מבטים על אותו הנושא ומתוך תכנים סותרים מבחינת משמעות הנכתב, מסיק משהו סובייקטיבי משלי ואת הדבר הזה מיד מכניס לעבודה בתוך מעבדת הניסויים שאני עושה כבר 20 שנה מאז שנחשפתי לתחום הקידום בצורה מקרית לחלוטין.

הנחות יסוד חדשות עוברות בדיקות קפדניות ומתוך 100% של הנחות יסוד שמבוססות על קריאות בלוגים, שיחות עם קולגות, לקוחות פעילים ופוטנציאליים ועוד מספר מקורות נוספים – רק 10% (במקרה הטוב) של הנחות ייסוד עוברות את המבחן של הזמן ומיד מוכנסות אל תוך ארגז הכלים שלי.

לסיכום – להתרשמותי משאלתך אני יכול להניח שנושא של קישורים מקבל בארגז הכלים שלך משקל יותר גדול מאשר אמור להיות וככל הנראה גם על חשבון נושאים אחרים שאילו היה נשמר איזון בריא ונכון ביניהם (לא בהכרח חלוקה שווה), ייתכן מצב שלא היית מפרסם את השאלה הספציפית.

דבר נוסף – הייתי רוצה לשאול שאלה מתוך תקווה שתרשום תשובה שבאמת משקפת את המציאות:
ליאור, לפי בדיקת פרופיל האישי שלך אני מבין שבמקצוע אתה עורך דין ויש לך משרד – מה גרם לך להתחיל להתעניין בתחום הקידום בגוגל?

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *