פתרונות ללקוחות בתשלום או בחינם – מה יותר נכון?

בקבוצות פייסבוק שעוסקת בנושא נטוורקינג נשאלה שאלה הבאה:

פתרונות ללקוחות בתשלום או בחינם

פתרונות ללקוחות בתשלום או בחינם

פתרתם ללקוח בעיה תוך דקה
האם תחייבו אותו על זה וכמה?

וזה מה שעניתי לשאלה הנ"ל:

שלום שרית
אני מראש רוצה לציין שהתגובה שלי תהיה אישית 🙂 , כי אני יוצא מנקודת הנחה שהשאלה קשורה לפעילות שלך מול לקוח ספציפי ואם כך הדבר: אני חושב שעצם שאלתך של השאלה הספציפית יכולה להעיד על כך שכעת יש בך ויכוח פנימי, כאשר מצד אחד את באמת פתרת את הבעיה תוך דקה והמחשבה שעל דקה לגבות נניח 200 שקלים, יכולה להביא לרגשות אשם ומצד השני עצם הפתרון של הבעיה (תוך דקה) שחרר ללקוח חסימה בתהליך של פעילות העסקית שלו שבגין השיחרור של החסימה, איפשר לו להרוויח נניח 1000 שקל (וגם אם פחות, מניח שהעיקרון מובן).

אני חושב שזה לא משנה איזה סיפורים יפים יוצגו בפנייך כאן או מה אני אישית חושב בנושא – כל עוד את (או מישהו אחר) ירגיש רגשות אשם או אי הנוחות בגין דרישת תשלום עבור שירות שהעניק (גם אם זה לקוח רק דקה), זה לא כ"כ משנה דעתו של מישהו אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *