מהיום ניתן לשלוח הודעות מפרסום בפייסבוק ישירות לוואטסאפ

מצד אחד וואטסאפ מוגש לנו ללא פרסומות וגם ללא עלות ובכל זאת פייסבוק מצאה דרך מאוד מעניינת ופשוט גאונית להגיע למצב ששרות הודעות מיידיות WHATSAPP בכל זאת יביא לרווחים.

למעשה מדובר על שילוב של אפשרות חדשה למפרסמים בפייסבוק, כאשר אחד הדרכים החדשות ליצור אינטראקציה עם לקוחות קצה שתינתן למפרסמים, תהיה זו דרך משלוח הודעה ישירות ל-WHATSAPP של המפרסם, כך עולה מפרסום באתר TechCrunch.

בינתיים האפשרות להוסיף אופציית התקשרות באמצעות וואטסאפ פתוחה לחלק ממדינות בעולם, אך ע"פ מה שאני מבין בסופו של הדבר האפשרות תהיה זמינה עבור מפרסמים בכל העולם.

למעשה מדובר על פריצת דרך למפרסמים להות בקשר עם לקוחות שלהם באמצעות אפיק נוסף כמו WHATSAPP, כאשר תוך שילוב של אפשרות לשוחח עם לקוחות באמצעות מחשב ולא דרך סמארטפון, הופכת את ההתפתחות הטכנולוגית לבעלת השפעה מאוד גדולה לדרך, בה עסקים בכל תחום ותחום, יכולים להיות בקשר תמידי עם קהל יעד ולקוחות פוטנציאליים.

למעשה כל חברה או מי שעוסק בנושא שיווק באינטרנט יעיל ויצירתי ומחפש דרכים חדשות ומעניינות, רעננות ויצירתיות להגיע עם הצעה או מוצר לקהל היעד – הנה, יש לכם עוד אפשרות לעשות זאת יצירתי, יעיל ובעיקר מיידי (הרי מדובר על שרות הודעות מיידיות).

 

בברכה,
לאוניד אוסטרובסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *