כולנו אוהבים מותגים ואין על כך עוררין, אך מדוע רכישת אותו בגד ממותג עם לוגו של אותו המותג על חזה או על הגב, מחייבת אותי בתשלום עבור אותו הבגד ?
למעשה נוצר מצב שאני גם משלם עליו וגם מחזק את היצרן או/ו המותג שלו – האם הדבר נכון ? – להבנתי – לא.
אם ירצה היצרן שאחזק את המותג שלו, או שיחולקו מוצריו ללא עלות או שישלמו למי שיסכים ללבוש אותו.
מבחינתי, כל אחד הוא מותג בפני עצמו ואם לא יתייחס אל עצמו בצורה כזו, אז איך ניתן לצפות שסובבים אותנו יתייחסו אלינו כפי שהוא בעצמו מצפה ?
לאור הכתוב מעלה ולאחר שלפני כמה חודשים בקרתי בחנות מותג בתחומו, עשיתי חשבון פשוט – רכשתי באותו היום 5 חולצות, כשעלות ממוצעת עומדת על 85 שקל חדש לחולצה אחת ובגאווה גדולה לבשתי אותן יום אחרי יום, כשאני משוכנע שעשיתי דיל של חיי ואז ביקרתי במספר אתרים לרכישת חולצות מודפסות בעיצוב אישי (עם אפשרויות לבחור מתוך עיצובים מוכנים מראש), כאשר עלות של חולצה אחת עומדת על 40 שקל (לא כולל משלוח באיסוף עצמי).
ואז עשיתי את זה:
כפי שניתן לראות הרעיון הוא די פשוט – אינטראקציה עם עוברים ושבים, כאשר מבחינתי חולצה היא למעשה שילוט חוצות לכל דבר ועניין ובו ניתן להציב כל מסר שרוצים שיופנה למי שמסתכל עליך ברגע מסוים.
ומה אתם חושבים על זה ? – הגיבו למטה בתגובות
ממליץ לעיין בשרותי קידום, שיווק ופרסום עסקים באינטרנט שאני מציע:
קידום אתרים במנועי חיפוש
פרסום ממומן בגוגל
פרסום ממומן בפייסבוק
בכבוד רב,
לאוניד אוסטרובסקי
רעיון אדיר! אהבתי. לפעמי םהדברים הכי פשוטים זה בדיוק מה שעושה את העבודה.
נכון !
תמורת כמה עשרות שקלים יש לך שילוט חוצות של ממש 🙂
בברכה,
לאוניד אוסטרובסקי
חשיבה מעניינת. ודאי אני מסכים שלא כדאי לרכוש מותגים רק בגלל המותג.
אני לא בטוח מאידך שנוח לי להסתכל גם על עצמי בתור מותג…
שלום מוישי ותודה על תגובתך
כל אחד מאיתנו וללא קשר לתחום עיסוק, מותג בפני עצמו
שים לב להתנהגות של צרכנים בשווקים שונים – דבר ראשון וחשוב בענייהם זה לשמוע מה חושבים אחרים על מותג כזה או אחר וככל שיהיו יותר ביקורות חיוביות, כך גדל הסיכוי שירכשו ממוצרים ו/או שרותים של אותו המותג
בברכה,
לאוניד
טוב, מעורר מחשבה לכל הפחות : )
מוישי