האם טוב לבעלי אתרים העדכון בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל? – תלוי את מי שואלים

בתאריך 5 לספטמבר הודיעה גוגל על עדכון שחל בתוצאות האורגניות שלה, כאשר בנוסף לתוצאת חיפוש הרגילה, מופיעה שורת חיפוש, שחיפוש בתוכה ייתן לנו תוצאות נוספות מתוך האתר, אליו הוצמדה אותה שורת החיפוש.

לכאורה, השינוי מבורך, הרי מידת הבולטות על פני השטח בזכות אותה שורת החיפוש, ללא ספק רבה לעומת תוצאות שללא השורה, אך בעת הפעלת חיפוש, התוצאות שמתקבלות, מעידות על כך שאין זה משהו אחר אלא ניסיון נוסף להשאיר גולשים בתוך תוצאות חיפוש (סוג של לופ שבאופן מסוים מזכיר לי את חיפוש תמונות, שבהתחלה איפשר להגיע הישר לאתר, שבו תמונה מופיעה בלחיצה אחת), שלדעתי עיקר המטרה שלו לחשוף את מחפשי מידע לתוצאות נוספות של קישורים ממומנים – ומה אתם חושבים?

אז מה קבלנו כאן ?

בעלי אתרים שלתוצאת החיפוש האורגניות שלהם הוצמדה תיבת חיפוש, נהנים מבולטות נוספת, אך לא בהכרח לכניסות של לקוחות פוטנציאליים.

בעלי אתרים שמפעילים מודעות ממומנות מקבלים הזדמנות נוספת להגיע אל הלב של לקוחות פוטנציאליים עם הצעתם, אותם ייתכן ו"פיספסו" בסיבוב הראשון (העדכון לדעתי מעולה לטובת אלא שמופיעים גם בתוצאות חיפוש וגם מפעילים פרסום בקישורים ממומנים).

זה המקום לציין כי על-פי הרשום בהודעה, תיבת החיפוש אינה מתווספת באופן אוטומטי כפי שזה קורה נכון להיום עם קישורי SITELINKS, אלא מחייבת מפעילי אתר לעמוד בדרישות של פרויקט בשם SCHEMA.ORG, שבאה ליצור אחידות בעולם הווירטואלי.

זוהי זווית ראיה שלי בלבד בנושא ולכן גם דעתכם בהחלט מעניינת – מה אתם חושבים בנושא ?

רוצים דרג את הפוסט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *