קורס קידום אתרים ושיווק באינטרנט

בלעי עסקים יקרים, מקבלי החלטות בחברות מכל סוג, גודל ומחזורי מכירות שנתיים – מה היה קורה אילו הייתם עובדים (מי שעדיין לא…) עם חברות שיווק באינטרנט באופן קבוע ?

אני מניח שכעבור טווח זמן בינוני עד ארוך, הייתם מרגישים שינוי חיובי במחזורי מכירות תקופתיים בהשוואה לתקופה זהה שלפני כן וזאת בזכות שרותי קידום אתר בגוגל, פרסום בגוגל בקישורים ממומנים, שיווק ופרסום בפייסבוק וערוצי שיווק נוספים שחברת קידום מקצועית בדרך כלל מציעה ללקוחותיה.

אז מה מפריע לכם בעצם ללכת על הצעות (אני משער לעצמי שכבר פניתם לספק אחד לפחות עם בקשת הצעת מחיר בתחום) של חברות שעוסקות בתחום השיווק מבוסס רשת האינטרנט ?

התשובה ההגיונית היחידה שאני שם לב שחוזרת על עצמה במקרים רבים היא ספק לגבי החזר על השקעה או במילים אחרות – ROI (כן, זהו נתון מאוד חשוב ולמעשה מאפשר להבין האם השקעה החזירה את עצמה ובמידה וכן, מהו הרווח בעקבות ההשקעה – הכנסה פחות השקעה שווה רווח או הפסד) ועלות כוללת, שיכולה להגיע לעשרות ואף מאות אלפי שקלים בשנה.

אין אפילו צל של ספק כי שרותי שיווק ברשת האינטרנט בהיותם יקרים כ"כ, יכולים להבהיל לקוחות פוטנציאליים ובשילוב עם ספק, להתחיל פעילות משותפת בגדר בלתי אפשרי.

אז מהו הפתרון האולטימטיבי לספקנים שבינינו ?

ובכן, ברצוני להציג בפניכם קורס קידום אתרים ושיווק עסקים באינטרנט שמיועד למנהלי שיווק ומקבלי החלטות בחברות בכל תחום ובכל גודל (הקורס מיועד גם לקהל הרחב), כאשר המטרה של הקורס היא להפוך אתכם לאלה שיעשו פעילות שיווק לאתרכם (או לרעיון) ברשת האינטרנט ובכך תחסכו אנרגיות וגם תקציב שיווק שגובהו יכול להגיע לעשרות וגם מאות אלפי שקלים לשנה.

אז מה נלמד בקורס, הינכם שואלים ? – אמליץ לפנות אליי ויחד נתאים עבורך תכנית לימודים מותאמת אישית

לפנות אליי ניתן באמצעות:
טלפון: 050-4207641
מייל: info@leonid.co.il

כמו כן, ממליץ לעיין בשרותים שאני מציע:

קידום אתרים במנועי חיפוש ערוץ שיווק מועדף על בעלי עסקים רבים כי לקוחות שלהם בדרך כלל מחפשים שרות או מוצר שלהם בגוגל
פרסום ממומן בגוגל ערוץ שיווק נהדר עברו בעלי עסקים בתחומים שונים ובגדלים שונים, כאשר שיווק דרך ערוץ זה מאפשר לקבל פניות רלוונטיות לעסק תוך פרק זמן קצר מאוד
פרסום ממומן בפייסבוק ערוץ שיווק מעולה עבור כל בעל עסק, כאשר יש לקחת בחשבון נושא התנהגות של אותם לקוחות במדיה חברתית
שיווק אתרים באינטרנט כולל בתוכו תמהיל שיווק מאוד מגוון עם קשת רחבה של שרותים שונים וביניהם שיפור אחוזי המרה, בדיקות מסוג A/B TESTING של גרסאות שונות של דפי נחיתה ועוד…
בניית אתרים מבוססים מערכת לניהול תכנים למעשה אתר שבנוי טוב ומקצועי יכול להניב רווחים לעסקים גם מחוץ לשעות הפעילות הרגילות וזה קשור להרגלי הצריכה של קהל היעד, אליו אנו פונים באמצעות האתר שלנו

בכבוד רב,
לאוניד אוסטרובסקי