המשך פעילות בניהול מסע הפרסום החדש בגוגל בתחום הקייטרינג – פרסום יעיל וחכם בגוגל

להזכירכם, פוסט זה למעשה המשך של פוסט, שמסביר על קמפיין החדש שהחל בתחום הקייטרינג בתקציב די צנוע של 2000 שקל לחודש.

בפוסט הזה נדון על תוצאות הפעילות של הקמפיין במהלך שבעה ימי פעילות אחרי הפעלתו.

אילו הם הנתונים (הבולטים) שהתקבלו במהלך שבוע וחצי הראשונים של פעילות?

אז כך – מתוך שלושת קבוצות מודעות של הקמפיין, הקבוצה הכללית "בזבזה" הכי הרבה כסף, כך שלשתי קבוצות ממוקדות יותר נשאר פחות תקציב לפעול במהלך יממה ע"פ התפלגות הבאה:

קבוצת מודעות קייטרינג כללי – 80% מתקציב הפרסום היומי

קבוצת מודעות קייטרינג בשרי – 9% מתקציב הפרסום היומי

קבוצת מודעות קייטרינג חלבי – 11% מתקציב הפרסום היומי

עקב העובדה כי הצגת המודעות הייתה מוגדרת על אפשרות "מואצת", תוך כ-3 שעות מרגע התחלת הפרסום, התקציב נגמר, כך שלמעשה טווח הפעילות שהוגדר במסע הפרסום החל מ-9 בבוקר ועד 5 אחרי הצהריים התקצר לטווח של החל מ-9 בבוקר ל-12 בצהריים לערך.

אם נסתכל על נתונים כלליים של מסע פרסום בגוגל נראה תמונה הבאה:

במהלך התקופה היו 178 קליקים

עם 6,854 הופעות

אחוזי CTR עמדו על 2.60% יחסי הופעות/הקלקות

ועלות ממוצעת לקליק עמדה על 3.96 שקל

כאשר מיקום ממוצע של מודעות היה במקום 2.9

דבר מאוד מעניין שזיהיתי בפעילות של אחד מקבוצות המודעות, זהו שיעור הקלקות הגבוה (מאוד) על מודעה אחת מתוך 6 מודעות שונות, כאשר המילה היחידה שיש במודעה הזו ואין במודעות אחרות זוהי המילה עשיר – למעשה היא חלק מתוך משפט הבא: תפריט חלבי ובשרי עשיר וכשר לפסח.

מנתון הנ"ל ניתן להסיק מסכנה כי דווקא המילה עשיר המשולבת בתוך המודעה, היא זו שהשפיעה על החלטת קהל לקוחות פוטנציאליים להקליק עליה.

לאחר מעבר על נתוני פעילות של הקמפיין בוצעה לו אופטימיזציה הבאה:

אחרי בחינת רשימת ביטויים שהפעילו מודעות והביאו לקליקים, זוהו מספר רב של ביטויים שהוכנסו אחרי ידוע הלקוח לרשימת מילים שליליות – שיפור של רשימת מילים שליליות.

איזור פעילות הקמפיין הפך מכל הארץ איזור מצומצם יותר – הגבול הצפוני ביותר זוהי פתח תקווה בעוד שהגבול הדרומי ביותר זוהי אשדוד.

אופן הצגת המודעות שונה מהצגה מואצת להצגה בפריסה על כל יום פעילות הפרסום.

כמו כן, הומלץ ללקוח להגדיל תקציב פרסום החודשי ע"מ להגדיל תקציב ליממה ובכך לנסות ולהיות יותר זמן באוויר עם הפרסום – הנושא עדיין באישורים מול הלקוח.

אלה הם כל העדכונים לעת הזו, אך ללא ספק יהיו עדכונים נוספים אחרי פעילות של שבוע נוסף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *