שרותי פרסום בגוגל PPC

פרסום בגוגל בקישורים ממומנים / גוגל אדוורדס (Google Adwords) – תנועה ממוקדת בעלות מנוהלת בקישורים ממומנים (Google Ads)

ניהול מסעות פרסום בגוגל – ערוץ פרסום מעולה עבור בתי עסק רבים שברצונם להגיע לקהלי יעד בפרקי זמן קצרים ביותר ולשלם רק עבור פרסום שעבד (תשלום לפי קליקים בפועל – שיטה PPC).

לפרטים נוספים: 050-4-207-641 / info@leonid.co.il

שיטת תשלום עבור פרסום בגוגל מאפשרת ליהנות מחשיפות ללא תשלום לעיני הגולשים ורק עבור אלה שהתעניינו והקליקו, הינך משלם (אופן פרסום זה שונה לחלוטין משירות נוסף והוא קידום אתרים בגוגל בתוצאות אורגניות).

פרסום בגוגל מאפשר למפרסמים עם תקציבי פרסום שונים ביותר, להתחרות על אותם מיקומים ותשומת לבם של גולשים – למעשה לקוחות פוטנציאליים.

חלוקה גיאוגראפית תאפשר לך לשהות במדינה אחת ולהגיע לקהלי היעד שלך במדינות אחרות, כאשר אינך מבזבז תקציב הפרסום על הקלקות לא רלוונטיות ובמידה ואתם עסק מקומי, ניתן להגדיר שהפרסום בגוגל יופיע רק באזורים מסוימים שבהם אתם מעוניינים לפעול (זה יכול להיות עיר מסוימת אן מספר ערים, זה יכול להיות מספר ערים, זה יכול להיות רדיוס מסוים מהמיקום שלכם ועוד…) – דרך פעולה כזאת מאפשרת להגיע לההחזר על השקה (מדד ROI) חיובי.

מערכת התזמון של גוגל אדוורדס, תאפשר לך להגיע לקהל היעד שלך בזמן שהוא מצפה לזה ובכך למקסם תועלת מהפרסום (כל אלה רק חלק קטן מן היתרונות שמערכת אדוורדס יכולה להציע למפרסמים).

לפרטים נוספים: 050-4-207-641 / info@leonid.co.il

 

חבילות ניהול / פרסום בגוגל בקישורים ממומנים (חבילת ניהול פרסום בגוגל אדוורדס)
מסלולי פרסום בגוגל (קישורים ממומנים בגוגל / GOOGLE ADS):

  1. מעבר על החשבון הקיים לטובת בדיקת תקינות פעילותיו והגדרותיו. בסוף הבדיקה, יוכן דוח מסכם עם נקודות חשובות לחיזוק. הערכה כ- 3 שעות עבודה תמורת 1000 שקל + מע"מ חד פעמי. (ללא מחקר מילים / לביצוע על ידי לקוח / בדיקת חשבון חד פעמית / לא כולל הכנת/עיצוב דף נחיתה / במידה ושעות הנרכשות לא יספיקו לקבלת המצופה מן הפעילות, הלקוח תמיד יכול לרכוש שעות עבודה נוספות בעתיד).
  2. מעבר על החשבון הקיים לטובת בדיקת תקינות פעילותיו והגדרותיו. בסוף הבדיקה, יוכן דוח מסכם עם נקודות חשובות לחיזוק, כולל מחקר מילים ובחירה/בחינת דפי נחיתה. הערכה כ- 5 שעות עבודה תמורת 1500 שקל + מע"מ חד פעמי. (כולל מחקר מילים / לביצוע על ידי לקוח / בדיקת חשבון חד פעמית / לא כולל הכנת/עיצוב דף נחיתה / במידה ושעות הנרכשות לא יספיקו לקבלת המצופה מן הפעילות, הלקוח תמיד יכול לרכוש שעות עבודה נוספות בעתיד).
  3. מעבר על החשבון הקיים לטובת בדיקת תקינות פעילותיו והגדרותיו. בסוף הבדיקה, יוכן דוח מסכם עם נקודות חשובות לחיזוק, כולל מחקר מילים ובחירה/בחינת דפי נחיתה, כולל ביצוע בפועל של ההמלצות. הערכה כ- 10 שעות עבודה תמורת 2800 שקל + מע"מ חד פעמי. (כולל מחקר מילים / לביצוע על ידיי / בדיקת חשבון וביצוע המלצות חד פעמית / לא כולל הכנת/עיצוב דף נחיתה / במידה ושעות הנרכשות לא יספיקו לקבלת המצופה מן הפעילות, הלקוח תמיד יכול לרכוש שעות עבודה נוספות בעתיד).
  4. ניהול פרסום בגוגל / ניהול שוטף של חשבון לקוח:
  1. הקמה ראשונית של מסע פרסום בגוגל (ללא ניהול חודשי של מסע פרסום) – מחקר מילים, ניסוח מודעות, בחירת דפי נחיתה באתר, המלצות להכנת דפי נחיתה חדשים (במידה ואין או שדפים קיימים לא משרתים מטרת הפרסום. טווח מחירים החל מ-1000 שקל עד 3000 שקל (בהתאם להיקף מסע פרסום) לא כולל הקמת דפי נחיתה.
  2. ניהול פרסום חודשי של קמפיין פרסום בגוגל – בדיקת פעילות החשבון – מסעות פרסום ומילות חיפוש, תוך שיפורים להמשך פעילות תקינה. הפקת דוחות תקופתיים להצגת פעילות של חודש החולף, כולל מסקנות ודרכי פעילות הבאות ליעול מקסימאלי של הקמפיין – תשלום חודשי של 1800 שקל + מע"מ, כאשר בנוסף לכך יש לקחת בחשבון עלויות של רכישת קליקים אצל גוגל.


נקודה חשובה:

חשוב להבין, כי ידע מוקדם לתכנון צעד הבא או ניהול מסעות פרסום על ידי גוף מתמחה בנושא ניהול פרסום בגוגל (קישורים ממומנים של גוגל), יכול לחסוך למפרסם אלפי שקלים לאורך תקופת הפרסום, לכן השקעה זו בהחלט כדאית.

כמו כן, המידע שמוצג כאן ייתכן ולא מלא ולא יכול להתאים לציפיות וצרכים של כל לקוח ולכן חשובה שיחה עבודה מקצועית שתקדים מתן הצעת מחיר, אשר תהיה מותאמת לציפיות וצרכים של בית עסק, אשר תגדיר באופן חד-משמעי את השירות והתוצרים במסגרתו.

אני מזמין אותך לפנות אליי עוד היום לקבלת הצעת מחיר שעשויה לחסוך לך כסף כסף רב בניהול מסע פרסום בגוגל

מילוי פרטים מלאים ומדויקים ככל הניתן בטופס ליצירת קשר, יעלה רמת דיוק בהכנת הצעה תואמת את ציפיותיך, הן מבחינת העלות והן מבחינת התועלת, כמו כן, הינכם תמיד יכולים ליצור איתי קשר טלפוני לקבלת הסבר אודות השירות:

פרטי התקשרות בנושא ניהול פרסום בגוגל:

נייד: 050.4.207.641

פקס: 050.681.25.00

 

 

מה מציעה מערכת GOOGLE ADS עבור מפרסמים בגוגל?

מערכת לפרסום בגוגל GOOGLE ADS (GOOGLE ADWORDS) תוכננה בצורה כזאת, שלאחר היכרות (אפילו מינימלית), יהיה ניתן להתחיל לפרסם ולהתחיל לקבל פניות, כאשר ללא ספק שאם ניהול הפרסום יהיה מנוהל ע"י מספרם מקצועי עם ניסיון, תועלת של הפרסום תהיה יותר גדולה.

מערכת הפרסום של גוגל כוללת בתוכה מספר כלים שכל אחד מהם נותן ערך מוסף למפרסם ומאפשר להגיע לדיוק גבוה במהלך מסע הפרסום.

זה מתחיל מכלי מחקר מילות מפתח שבאמצעותו ניתן לגלות איזה ביטויים מחופשים בתחום העיסוק שלכם, כאשר ליד כל מילת חיפוש או ביטוי תמיד יופיע מספר פרמטרים נוספים כגון נפח חיפוש חודשי כממוצע שנתי, עלות ממוצעת להקלקה ונתונים נוספים שלכל אחד מהם חשיבות אחרת.

תוך כדי תכנון מסע הפרסום, נתונים אלו יכולים להשפיע על החלטות שלנו ולבוא לידי ביטוי בקמפיין פרסום.

הכלי הנוסף שגוגל מציעה לנו זהו כלי לתזמון מודעות, כאשר ניתן באמצעותו לתכנן באופן מדויק מתי יופיע הפרסום שלנו בגוגל ברמת ימים ושעות ובכך ניתן לנהל תקציב הפרסום שלנו בצורה יעילה ביותר.

הכלי הנוסף זהו כלי שמפאשר לנו לנהל מיקום גיאוגראפי בו יופיע פרסום שלנו – זה אומר שאם לדוגמא החנות למכירת אופניים נמצאת פיזית בתל אביב ותקציב הפרסום שלנו לא גבוה במיוחד, ככל הנראה נרצה להתמקד אך ורק בעיר תל אביב, כאשר במקרים אחרים של נניח חנות למוצרי קוסמטיקה שתקציב הפרסום שלה יחסית גבוה והחנות מבצעת משלוחים לכל חלקי הארץ, ייתכן מאוד מצב שיהיה עבורה נכון ועיל לחשוף את הפרסום בפריסה ארצית – חשוב להבין שבמהלך תכנון קמפיין פרסומי כל הדברים האלו נלקחים בחשבון ומשפיעים על אופן פעילות הקמפיין.

 

מה צריך בשביל להתחיל לפרסם בגוגל ולקבל פניות רלוונטיות לעסק?

למעשה בשביל להתחיל לפרסם בגוגל לא צריך שום דבר מיוחד מלבד רצון להתחיל לקבל פניות והחלטה שהולכים על זה בכל הכוח :-).

לאחר שהחלטת הפרסום התקבלה, מתחילים לבנות קמפיין פרסומי בהתבסס על נושאים שונים, כאשר חלקם פורטו בסעיף הקודם.

יש לשים לב שבכדי להתחיל לפרסם בגוגל, צריכים לחשוב על דף נחיתה עצמאי או אחד או יותר מהדפים של אתר החברה שלכם.

דף נחיתה זהו דף שאליו יועבר הגולש ברגע שלחץ על הפרסום שלכם בגוגל וככל שדף הנחיתה יהיה מרשים יותר, עם נקודות חשובות שלקוח שלכם ירצה לקבל, ככל הנראה תקבלו יותר פניות במהלך הפרסום.

זה המקום לציין שנושא אופן התכנון הנכון של דפי נחיהת זהו נושא די רחב ולא ניתן במסגרת מאמר זה להרחיב בו, אך חשוב לציין שככל שהדף שלכם יהיה מושקע יותר (ולא רק במובן היופי שבו), כך אחוזי המרה שלו יעלו באופן ניכר.

 

מי יכול לעזור להגדיר מסע פרסום בגוגל לקבלת טלפונים ופניות מלקוחות פוטנציאליים?

קודם אציין (וגם כתבתי על כך למעלה) שגוגל בנו מערכת פרסום בצורה כזאת שיהיה ניתן להתמצא בה באופן יחסית קל בכוחות עצמכם ולבנות קמפיין פרסום הראשון שלכם בצורה עצמאית יחסית מהר.

יחד עם זאת ובהתבסס על העובדה שמדובר על מקצוע לכל דבר ועניין, סבירות מאוד גדולה שמי שעוסק בניהול של מסעות פרסום במהלך תקופה ארוכה תוך ניהול של מסעות פרסום בתחומים שונים ובתקציבים שונים, ככל הנראה יוכל לגרום למצב שבמסגרת ניהול קמפיין ע"י מקצוען בתחום פרסום בגוגל, שעל כל שקל שתשלמו לגוגל על הקלקות של הפרסום שלכם, תוכלו לקבל בחזרה חצי שקל ומעלה ובכך מדד ה-ROI שלכם יהיה חיובי (ללא ספק מדובר על תהליך ולא תמיד ניתן לקבל את התוצאוה הרצויה תוך פרק זמן קצר, אך בכל זאת פניה למספר עוסקים בתחום הקמה וניהול קמפיינים בגוגל וקבלת הצעות מהם, בהחלט יעזרו לכם לקבל החלטה האם לנהל פרסום בגוגל באופן עצמאי או להשכיר שירות של פרילנסר לפרסום בגול או להתחיל לעבוד עם חברת קידום).