קצת נתונים אחרי הפרסום הראשון של הצעה לשיתוף רווחים

שלום לכולם

אחרי שחלף לו שבוע שלראשונה פרסמתי את הצעתי לתכנית שותפים לשיתוף רווחים, חשבתי לשתף אתכם במידע מעניין.

הפוסט עם ההצעה לקחת חלק פעיל פורסמה ברחבי הרשת ויש לציין שעוררה עניין בקרב רבים, שנחשפו אליה כולל פניות בפועל במטרה להבין לעומק על מה למעשה מדובר.

למעשה הפרסום התחיל משאלה קצת אישית בפייסבוק, כאשר אם אני משווה בין מספר משיבים בפועל לפוסט בפייסבוק אל מול מספר הפונים בפועל, המסכנה המתבקשת מאוד פשוטה – בני אנוש אינם אוהבים להודות בפומבי (וגם לעצמם) בכישלונות אלא רק בהצלחות אם כי עצם קבלת אחריות לכישלון בנושא כלשהו, רואה בזה סוג של שחרור של ממש ואפשרות ממשית להשתפר ולעבור לשלב של ניתוח המקרה ותכנון צעדים לעתיד, אשר מבוססים בחלקם על ניסיון העבר לעתיד מוצלח בהרבה.

וכעת קצת נתונים:

בעקבות הפרסום פנו אליי בפועל 13 אנשים, כאשר לאחר הסבר מפורט, 4 אנשים החליטו כי הצעתי לא מתאימה להם מסיבות שונות (לא ניסיתי להוכיח להם את רמת כדאיות – בן אדם יבין בבוא הזמן ויגיע מוכן לפעול – למעשה אני מתכוון שאינני עוסק בהצעה הספציפית בנושא של "חינוך השוק", אלא "רוכב" על דרישה קיימת) – נשארו 9 אנשים.

מתוכם 3 החליטו כי רוצים לחשוב על הצעתי ולשוחח עמי בעוד בשבועיים הקרובים – נשארו 6 אנשים.

עם 3 מתוכם ניהלתי שיחות נוספות והם החליטו להצטרף לשלושה הקודמים וביקשו לחשוב על הצעתי במהלך שבועות הבאים (אין שום בעיה – קחו את הזמן 🙂 ).

ועם ה-3 הנותרים נפגשתי ביום שישי בבית קפה וחייב לציין שהייתה זו פגישה מעניינת, מרתקת ותורמת לכל משתתפיה.

ובינתיים ללא שמות – מדובר על אנשים בשנות ה-40 פלוס, שמבנים היטב, כי נמצאים במרוץ עכברים אינסופי ולא מצליחים לצאת ממנו וזאת למרות הבנה מוחלטת שניתן אחרת.

כל אותם האנשים (לא רק הם) במהלך שנות חייהם בנו לעצם רשת מכרים שמונה אנשים רבים, כאשר אם חושבים על זה באופן לא נכון, לא ניתן להבין רמת העצמה הטמונה בקשרים האלו.

כל אותם אנשים שמרכיבים רשת של כ"א מהם מכירים אנשים אחרים שמכירים אנשים אחרים וכך עד אינסוף – אתם מזהים כאן הזדמנויות שיכולות לשנות חיים של כ"א מאיתנו מקצה לקצה ?

נכון להיום לא ניתן לקבוע באופן חד-משמעי האם שלושה האנשים שלקחו בידיים את עצמם ופנו אליי, יתוגמלו ע"פ הצעתי (הכל בסופו הדבר תלוי ברמת הרצון שלהם ולכמה זמן רצון זה יהיה ברמה שתדחוף אותם קדים, הרי אין מדובר על מרוץ ספרינט אלא על מרוץ למרחקים ארוכים שכל משתף במרוץ שכזה חייב לדעת איך להשתמש בתבונה בכוח הרצון שלהם להצליח).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *