קידום אתרים בזום

קידום אתרים בזום במחירים שפויים

קידום אתרים בזום במחירים שפויים – הדרכה וליווי צעד אחרי צעד תוך התייחסות להיבטים שונים ובעלי משמעות עבורך ולאתר שלך לדירוג יותר גבוה בגוגל, פרסום ממומן בגוגל שעובד ופרסום בפייבוק שמייצר רווחים

הצעות רבות קיימות בשוק לקידום אתרים בגוגל למיקומים גבוהים ככל שרק ניתן, אך לעיתים מדובר על עלויות די גבוהות שלא כל בעל עסק יכול ומוצא לנכון לשלם.

לכן אני רוצה להציע לך הצעה מאוד מעניינת ויוצאת דופן באחד או יתר מהנושאים הבאים כל זאת באמצעות זום לחיסכון אדיר ותוצאות מעניינות – כל זאת בזמן שנוח לך ובלי לבזבז זמן בדרכים!

  • קידום אתר בגוגל בתוצאות אורגניות (SEO) תוך הדרכה באמצעות זום
  • פרסום בגוגל בקישורים ממומנים (PPC)
  • פרסום בפייסבוק וניהול דפים עסקיים (כולל אוטומציית תהליכים)

נקבע סדרת מפגשים וירטואליים שייתקיימו באינטרנט באמצעות זום (זה יכול להיות גם סקייפ ותוכנות אחרות לשיחות וידאו ברשת).

לפרטים נוספים: 050-4-207-641 / info@leonid.co.il

במהלך מפגשים אלו אבצע סקירת אתר האינטרנט שלך באמצעות כלים חיצוניים שברשתותי, אתייחס למקורות מידע כמו גוגל אנליטיקס ו-SEARCH CONSOLE של גוגל שאליהם אתרך מחובר, אבצע בדיקות ידניות של אתרך אם זה קוד האתר, תוכן, היררכיה, קישורים פנימיים וחיצוניים והיבטים רבים נוספים שלכל אחד מהם יכולה להיות משמעות מכרעת עבור אתרך והמיקום הנוכחי שלו בגוגל.

במידה ואתם פעילים בקישורים ממומנים בגוגל, נסרוק חשבון קיים, נבצע בתוכו אופטימיזציה, נדבר על ניסוח נכון של מודעות ושיפור דפי נחיתה, נגדיר אוצר מילים נכון ומדויק לפרסום, נבחר קהל לפרסום, נשתמש בצורה חכמה במערכת תזמון מודעות ועוד…

במידה ואתם מנהלים פעילות בפייסבוק, גם כאן יש מה לעשות ומה לשפר – נבדוק נראות של דף עסקי, אופן ניסוח פוסטים, נבדוק בחירת תמונות וסרטונים, נבדוק תדירות הפוסטים ותגובות הגולשים, נבחן יחד פרסום ממומן בפייסבוק ומידת תרומה שלו לעסק שלך, נבצע אופטימיזציה לקמפיין פרסום שתכלול התייחסות לניסוח מודעות, אופן הגדרת יעדי פסום ובחירת קהל יעד, נבדוק אופן הגדרת אזורים לפרסום ופעילות נוספת שמטרתה לייע פעילותך בפייסבוק.

נדבר גם עם אוטומציית תהליכים באמצעות צ'אט בוט מסנג'ר בפייסבוק שיכול לחולל מהפכה של ממש בעסק שלך ולשחרר כוח אשם לפעילות אחרת ופעילות נוספת שצ'אט בוט יכול להציע לך.

לפרטים נוספים: 050-4-207-641 / info@leonid.co.il

קודם כל במהלך בדיקות אלו אתה נחשף לשיטות ואופן פעילות שאני עושה ובכך יש כאן הקניית ידע של ממש ששווה לך המון כסף (ממש כמו בקורס לקידום אתרים בגוגל).

לאחר ביצוע בידוקת וסריקות ניתן יהיה לבנות תמונה מלאה של המצב הקיים (או קרוב לזה), כאשר מיד יהיה ניתן לראות נושאים בעיתיים שאליהם נתייחס במהלך הדרכה בזום – אונליין, בלייב!!!

למעשה מטרת הדרכה לקידום אתרך בגוגל באמצעות זום זה להעניק לך כלים, שיטות וידע שבעל אתר יוכל ליישם באופן עצמאי לאחר מכן (יש לשים לב – באופן עצמאי בהתבסס על המידע שתקבלו במהלך ההדרכה).

מכיוון שמטרת ההדרכה היא לחסוך כסף רב עבור פרויקט הקידום ולהקנות ידע בתחום הקידום, מומלץ לרשום כל דבר שאני מעלה בהדרכה, לתעד כל דבר, לצלם מסכים ולהבין לעומק משעות של כל נושא שאליו אתייחס בהדרכה.

כבר רוצה לומר שיהיו אתרים שעקב פעילות ע"פ ההמלצות שלי יזהו שיפור תוך תקופה מאוד קצרה ויהיו אתרים שלא יראו שיפור ניכר תוך זמן קצר, אלא כעבור תקופה מסוימת – מה שחשוב להבין – זה שעליכם ליישם כל המלצה והמלצה באופן שיטתי ומחזורי ע"פ ההסבר שלי במהלך הדרכת קידום בזום וככל שתתמידו ותיישמו, תוכלו לזהות שיפורים במיקומים בגוגל ובעקבות כך גם בכניסות לאתר וכתוצאה מכך גם כמות פניות דרך האתר תעלה בהתאם.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ששירותי קידום בגוגל אינו מדע מדויק ולכן אין במקרה הזה מתכון אחד אוניברסלי שיכול להתאים לכולם, לכן קידום בגוגל והמלצות שתקבלו בהדרכת זום לקידום בגוגל יכללו את הנקודות המיוחדות בהתאם לאתר שלכם ולמקרה הספציפי – זה יכול להיות תחום, זה יכול להיות קוד האתר, זה יכול להיות שאתם כבר נהנים מכניסות רבות עקב מיקום גבוה בגוגל, אבל עדיין אין פניות כפי שאתם רוצים – מקרה כזה יקבל התייחסות שונה לחלוטין, כאשר הפעם זה כבר מדובר לא בדיוק על קידום בגוגל, אלא יותר על שיווק נכון באינטרנט וככל שתבינו עקרונות עבודה בגוגל בפרט ובאינטרנט בכלל, תוכלו להשתפר עוד ועוד ולראות איך האתר שלכם מייצר עבורכם את המצופה – פניות של לקוחות פוטנציאליים.

לפרטים נוספים: 050-4-207-641 / info@leonid.co.il