נטוורקינג בזום או כל דרך נוספת ליצירת קשרים עסקיים איתנים

בקבוצות פייסבוק שעוסקת בנושא עסקים נשאלה שאלה הבאה:

נטוורקינג בזום או כל דרך נוספת ליצירת קשרים עסקיים איתנים

נטוורקינג בזום או כל דרך נוספת ליצירת קשרים עסקיים איתנים

מה דעתכם על נטוורקינג בזום?
ניסיתם כבר?
מה צריך כדי שיהיה אפקטיבי?

וזה מה שעניתי לשאלה הנ"ל:

שלום שרון!
אהבתי את שאלתך והתשובה שלי תהיה הבאה:

מה זה משנה אפקטיבי או לא, עלינו לגרום לכך שכל דרך שזמינה לעת הזו (או בכלל) תעזור לנו להפיק מקסימום אפשרי ואף מעבר לזה.

היה ולא הצלחנו – מעולה!

זה הזמין להבין שיש כאן שיעור שעבור אחד זה יהיה כישלון ובגינו לא יחזור לדרך פועלה מסוג וזה (אם בכלל) ועבור אחר זו תהיה הזדמנות להשתפר עוד ועוד, עד אשר יצליח.

אבל כאן טמונה מלכודת אכזרית – אנו כבני אנוש נוטים לחשוב שברגע שקבלנו את המצופה (השגת מטרה), מרשים לעצמנו לנוח על זרי הדפנה וזה שווי ערך להידרדרות רצינית, הרי הכל ממשיך להתקדם.

שלא תבינו לא נכון – מותר ואף רצוי לעצור ולהודות על ההישג שהושג ולא לשכוח עליו לעולם, אבל חייבים לתת להישג שלנו פרק זמן קצוב לסחרר אותנו ואז שוב פעם לצאת למשא אל הבלתי נודע (סתם, זו רק אמירה יפה 🙂 ) – משא לעבר משימה הבאה, כאשר מתוך יישום משימות הקטנות הללו יהיה ניתן להשיג את המטרה הגדולה.

אומרים שמקצוען אמיתי אמור לקרוע את הנקודה החמישית במשך 10 אלף שעות בתחום שלו עד אשר יוכל להכריז על עצמו ככזה, כאשר למעשה כל דקה מתוך 10 אלף שעות הללו הן למעשה משימות מסוגים שונים.

מתוך ספירה גסה שעשיתי, אני עובד בתחום שלי (קידום אתרים ושיווק באינטרנט) במשך יותר מ-30 אלף שעות במצטבר ולכן אני יכול להרשות לעצמי לקרוא מקצוען בתחום ולא רק בגלל השעות שצברתי בתחום, אלא גם בהתבסס על המלצות שאני מקבל מהלקוחות שלי.

ולסיום – שלא יהיו כאן אי הבנות – אני עדיין ממשיך ללמוד ולגלות עולמות חדשים בתחום שלי שלא הכרתי קודם (זוכרים מה אמרתי? – אסור לנוח על זרי דפנה יותר מדי זמן, כי היקום מתקדם וכל דבר מסביבינו).

נ.ב. לגבי הסגר שנכנס ממש עוד כמה שעות – זאת הזדמנות מצוינת (ההזדמנות) של כל אחד מאיתנו לחשוב בשקט (עם עצמו) איך אפשר להשתפר עוד ועוד ומה צריך לעשות בשביל שהשיפור הזה יבוא לידי ביטוי בכל תחום חיינו (כל אחד ייקח אז לאן שהוא מבין לנכון).

סוף שבוע נעים לכולם ושבת שלום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *