מערכת תזמון הופעת מודעות במהלך פרסום בגוגל

לעיתים גובה תקציב חודשי מהווה צוואר בקבוק רציני במהלך פרסום בגוגל ולא מאפשר להגיע לתוצאות רצויות. מה עושים במקרה הזה בכדי לעייל פעילות ברשת האינטרנט ולמקסם תוצאות ?

כמובן שתשובה שמתבקשת היא לעלות תקציב משמעותית ובכך לגרום לקמפיין בגוגל להביא תוצאות, אך לא תמיד תהיה אפשרות כזו לחברה, עבורה אנו מנהלים פרסום, להוציא כסף נוסף.

הפתרון האולטימטיבי מסתתר מאחורי מערכת שמאפשרת לתזמן הופעת מודעות במועד שאנו נקבע. המערכת היא חלק ממערכת ניהול מודעות PPC של גוגל והיא כוללת שתי אפשרויות עיקריות להופעת מודעות והן:

  1. בחירת יום בשבוע
  2. בחירת שעה במהלך היום

כאשר מגדירים חשבון חדש בגוגל אדוורדס , ברירת מחדל היא שמערכת תזמון, מציגה מודעות במשך כל ימי השבוע במשך 24 שעות ביממה ולמעשה הדבר היחיד יכול להפסיק את רצף ההופעות והוא התקציב היומי.

אם התקציב הסתיים לאותה יממה, הפרסום מופסק עד שתתחיל יממה חדשה.

בואו ונעשה חשבון לדוגמא, שידגים את יכולות של מערכת לתזמן מודעות במועד הטוב ביותר ונראה איך זה תורם לנו:

נאמר ואנו מנהלים מסע פרסום בגוגל עבור משרד עורכי דין בתחום נדל"ן. כידוע, תחום עריכת דין הינו תחום מאוד תחרותי ולכן להתברג בתוצאות פרסום ממומן יהיה גם קשה וגם יקר.

נאמר ויש בידנו 50 ₪ ליום וזהו תקציב היומי שלנו, כאשר אם ניקח מספר ימים בממוצע בחודש, יהיה זה 30. נכפיל 30 ב-50 ₪ ונקבל תקציב חודשי שעומר על גובה של 1500 ₪ וכאשר אנו מדברים על פרסום בתחום תחרותי מאוד, התקציב של 1500 ₪ לחודש הינו תקציב יחסית נמוך.

אם נוריד 8 ימים של סוף שבוע (ימי שישי ושבת), ייווצר מצב שהתקציב היומי שעומד לרשותנו עבור הפרסום, יגדל משמעותית – 1500 ₪ חלקי 22 ימי פעילות בלבד (ללא ימי סופ"ש). מעתה יש לנו 68.18 ₪ ליום פעילות בקישורים ממומנים.

בכדי לעשות מהלך שני, אשר מתבקש כאן, יש להכיר את תחום עריכת דין בנדל"ן. רוב הסיכויים שלקוחות של משרד עורכי דין מקרקעין יהיו חברות גדולות ומבוססות שיום עבודה שלהם מתחיל בסביבות השעה 9:00 בבוקר ומסתיים בסביבות השעה 18:00 בערב.

הצורך בעורך דין מקרקעין יכול להתעורר בכל שעת יממה, אך רוב הסיכויים כשמדובר על חברה שעוסקת בתחום הנדל"ן, יהיו אלה לדוגמא,  הכנות לקראת מהלך אסטרטגי בתחום וכעת מבקש שרות, מבצע סקר שוק לקבלת מספר הצעות מחיר, ביניהן תבחר המתאימה ביותר לדרישה.

סיכוי גדול שחיפוש ופניה לחברות עורכי דין מקרקעין תהיה בין השעה 11:00 בבוקר עד השעה 14:00 בצהריים בערך (אחרי ישיבת מקבלי החלטות של אתמול בערב או בבוקר של אותו היום ועד הפסקת צהריים שלעיתים אין לה שעת סיום מוגדרת מראש).

אחרי הסבר כה מפורט לתכנון התקציב, אנו נגדיר מסע פרסום בגוגל לפעול רק חמישה ימים בשבוע, שלוש שעות בלבד בכל יום. באמצעות צמצום כזה של טווחי פעילות בקישורים ממומנים, נוכל למקסם את התועלת מפרסום ולהגיע לתוצאות טובות עד מדהימות (אני מניח), אך אין ספק שיש צורך כל הזמן להיות עם יד על הדופק בכדי לדעת האם המסע מתפקד כצפוי ולטובת כך חיבור של האתר, אליו מועברת תנועת גולשים, לחשבון גוגל אנליטיקס, בהחלט יכול לתרום רבות ואם אין לכם ניסיון בתחום, פניה למומחה קידום אתרים לטובת ניהול מסע פרסומי, יכול להיות פתרון נהדר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *