יכולת נחמדה בגוגל אדוורדס – ספירה אוטומטית של המרות במכשירים אחרים

אין בכך ספק – ככל שלמנהלי שיווק של מוצר או שרות כזה או אחר, יהיה מידע מגוון יותר אודות ביצועים של מסעות פרסום, גדלים הסיכויים, כי המידע ישמש אותם למיטוב נוסף של קמפיינים ואף יגרום לשינוי באסטרטגיית שיווק עסקים באינטרנט, כאשר ייתכן ובמקרים מסוימים מידע זה עשוי להביא לקבלת החלטה לשינוי באופן דרסתי של אסטרטגיה כולה כולל שינוי מהותי של פריסת תקציבי פרסום של עוגת פרסום, שלעיתים כוללת ערוצי פרסום רבים, כאשר לכל ערוץ אחוז משלו.

עד כאן הייתה זו הקדמה כללית, אם כי מחוברת למציאות של מנהלי שיווק רבים ברחבי התבל.

והנה, בא שיפור נוסף של מערכת אדוורדס לניהול מסעות פרסום בגוגל, כאשר מדובר כאן על תוספת מידע יקר ערך עבור מפרסמים וזו שעתידה להיכנס לתוקף באופן אוטומטי לחשבונות חדשים החל מתאריך 16/08/2016 , כאשר המידע יופיע בעמודה "המרות".

אז מה זה בעצם ואיך זה עשוי להועיל לנו?

זה המקום לציין, כי עצם הצגת נתון זה לא משפר כשלעצמו את ביצועי מסעות הפרסום, אלא בא ללמד אותנו על אופן, בו משתמשים, אליהם אנו מכוונים בעת הפרסום (קהלי היעד שלנו), מתנהגים ברשת בדגש על מכשירים, באמצעותם הם מבצעים את המצופה מהם (קניה, הרשמה, הורדה וכד').

בכתובת הרשומה מטה, ניתן לקרוא בהרחבה אודות השינוי, כאשר בנוסף לכך, קיימים עדויות של מפרסמים שונים ברחבי העולם על כך, שלאחר שהתאפשר בחשבונות הפרסום שלהם להיחשף אל הנתונים הללו, גילו הם דברים מדהימים על אופן התנהגות של לקוחות פוטנציאליים שלהם, דבר שלעיתים הוביל לכך, שהושקעו תקציבים נוספים בערוצים, עליהם לא התקבלו נתונים מפורטים לפני כן ולכן היה לגביהם סוג של סימן שאלה בדבר רמת התרומה שלהם לבית עסק והנה, לאחר קבלת נתונים נוספים, התברר שכדאי מאוד להשקיע תקציבי פרסום נוספים בהם.

אם תרצו בכך, הנה הקישור אל הכתבה המלאה בנושא הנדון: http://googleisraelforbusiness.blogspot.co.il/2016/08/blog-post.html

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *