רשת התוכן של גוגל אדוורדס

רשת התוכן של גוגל מאפשרת להגדיל משמעותית את מידת החשיפה של מודעות פרסום בגוגל שלנו לקהל יעד שחשוב לנו להגיע אליו.

למעשה מדובר על אתרי שותפים של גוגל (תוכנית ADSENSE) שמאפשרת לבעלי אתרים להיות שותפים לרווחים של גוגל על פרסום באזור קישורים ממומנים.

לפי הסטטיסטיקה את מעט הזמן אנו מבלים בגוגל, כשלאחר מציאת מידע רלוונטי לצרכים שלנו עוזבים את מנוע חיפוש ועוברים לאתר/ים אחר/ים, לכן במידה ונהיה גם בהם, רמת החשיפה שלנו תעלה ובעקבות כך גם רמת המרות באתר.

ראו את הקליפ הבא שיסביר ביתר פירוט ובצורה ויזואלית על רשת תוכן של גוגל:

מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות הפרסום? מוזמנים להגיע לדף העוסק בנושא פרסום בגוגל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *