קידום אתרי בעלי מקצוע בתחומים שונים בגוגל – אופטימיזציה למנועי חיפוש עבור בעלי מקצוע

תחום קידום אתרים בגוגל למעשה לא מכיר בחלוקה בין תחומים לנישות מסוגים שונים, כאשר לכל נישה קיים ביקוש בדרגות שונות ע"י לקוחות קצה של בעלי מקצוע שמציעים שירותים באותן הנישות, אך מקדמי אתרים עם הזמן וככל שצוברים ניסיון של שנים בפרויקטים רבים ומגוונים, נוטים להתייחס לכל תחום בצורה נכונה ולכן לצורך הערכת סיכוי עתידי לגבי תוצאות של עבודת קידום אורגני בגוגל וגם בנושא קידום ממומן בגוגל, בודקים כל נושא ותחום ומנסים להבין האם מדובר על נישה ספציפית ונפרדת לחלוטין או לחלופין, מדובר על ענף חשוב בנושא יותר מרכזי ואין סיבה וגם לא יהיה זה נכון להתעלם מן העובדה הזו, לכן יש להבין זאת מראש ולהיערך בבוא מועד לקראת הפעילות העתידית וככל שהיערכות זו תהיה נכונה יותר, כך גם תוצאות עבודת הקידום ואופטימיזציה למנועי חיפוש לא יאחרו לבוא ובעוקבותיהם גם פניות וטלפונים של לקוחות פוטנציאליים שבאמת מתכוונים לצרוך מן השירותים או המוצרים שלכם.

רוצים לקבל הצעה מעניינת? חייגו: 050-4-207-641 / info@leonid.co.il

אז מה צריך לעשות בכדי שתוצאות הקידום והפרסום בגוגל יבואו בצורה מהירה יותר?

מכיוון שפעילות הקידום בגוגל מתרכזת במספר רב של נושאים, כאשר לכל נושא חשיבות בפני עצמה, הרי ככל שיותר נושאים ייבדקו בהקשר לאתר המקודם ומתוכם נושאים שמהווים מכשול ועלול למנוע קבלת תוצאות רצויות בפרקי זמן סבירים, ייטופל בתחילת הפעילות, הרי כך גדלים הסיכויים שתוצאות טובות ומיקומים גבוהים בגוגל יגיעו יותר מהר.

בין הנושאים הבולטים שהייתי ממליץ לבדוק ממש בהתחלה, זה נושא של שגיאות שאתר מייצר ואת פעולת הבדיקה ניתן לעשות באמצעות כלים חיצוניים כגון תוכנות כמו WEBSITE AUDITOR, SCREAMING FROG, XENU או דומיהן, כמו כן לא לשכוח לבדוק הודעות שמופיעות (ככל שמופיעות) ב-SEARCH CONSOLE של גוגל, כאשר לעיתים המידע שמופיע שם אפשר לראות בו כמכרה זהב של ממש.

כן, לעיתים תיחשפו לנתונים שלא תמיד יהיה ניתן להבין את משמעותם וגם אופן הטיפול בהם, לכן גם מקדמי אתרים עם ניסיון רב שנים בתחום האינטרנט מתייעצים עם קולגות בתחום ומקבלים המלצות לגבי דרכי המשך הטיפול בסוגיה ועד כמה הסוגיה המדוברת באמת מהווה בעיה או מכשול ויכולה להשליך על תוצאות עתידיות בתוצאות חיפוש בגוגל (SERP).

האם לטובת קבלת תוצאות טובות כדאי לעבוד עם חברת קידום גדולה או שגם פרילנסר יכול להביא תוצאות משביעות רצון?

קודם כל התשובה היא לא, עצם היותה חברת קידום אתרים גדולה ומוכרת לא בהכרח אומרת שפרילנסר לקידום ופרסום בגוגל מקצועי פחות, כאשר לעיתים אותם פרילנסרים העוסקים היום בקידום אורגני בגוגל ובנושא פרסום ממומן בגוגל, היו בעבר בתפקידים מספיק בכירים בחברות גדולות ומוכרות בשוק בישראל וגם בעולם, צברו ניסיון רב אם זה בתחום ניהול לקוחות בצורה מאוד יעילה ואם זה בתחום של שיטות קידום יעילות ומשביעות רצון ולמעשה מכירים את המטבע על שני צדדיו, כאשר אחד הנושאים המרכזיים שתמיד נזקף לזכותו של כל פרילנסר בתחום קידום אתרים וגם בתחומים נוספים זוהי יכולתו יוצאת דופן להסתגל בצורה מיידית לכל שינוי שיבוא אם זה מבחינה המקצועית ואם זה מהבחינה העסקית, דבר שיצריך השקעת משאבים רבים בחברות גדולות עם עובדים רבים וצוותים שיעודם ידועה מראש במחינת מטרותם העסקיות.

כמה עולה לפרסם בגוגל והאם קיימת אפשרות להוזיל עלויות קידום בגוגל?

טוב, לשאלה הזו אין תשובה חד- משמעית מכיוון שאין מדובר במקרה פעילות באינטרנט על מוצר מדף עם תג מחר מסוים וידוע מראש ולכן כל הצעה שתקבלו מעוסקים בתחום הקידום והפרסם בגוגל תהיה שונה אם זה מבחינת המחיר ואם זה מבחינת תנאיה.

אבל אם בכל זאת תרצו לדעת מה הם סדרי גודל של מחירים בתחום הפרסום והשיווק ברשת, אעשה זאת ממש עוד כמה רגעים ולפני כן אציין מספר נקודות חשובות נוספות שבלעדיהן לא ניתן להמשיך בהסבר:

מכיוון שאמרתי שאין מדובר על מוצר מדף עם תג מחיר, הרי מכאן ארצה להסביר שבסופו של הדבר אתם רוכשים זמן עבודה של עוסק בתחום קידום אתרים בגוגל או פרסום באינטרנט, לכן ככל שיותר זמן תרכשו מפרילנסר בתחום או מחברת קידום בפרק זמן מסוים (בדרך כלל בחודש), הרי כך יושקע יותר זמן באותו החודש וכך גם תוצאות עבודת הקידום יבואו מהר יותר.

ללא ספק כל דבר קשור לתנאיים, אותם תסגרו עם מקדם אתרים, כאשר אמליץ מאוד שפעילות הקידום תתחיל לאחר שהפעילות תהיה מבוססת על הסכם עבודה שיגדיר באופן מוחלט וברור בין הצדדים מה אתם כלקוחות מקבלים במסגרת העבודה ומה אתם לא מקבלים, אלא אם לאחר הבנת חשיבות הנושאים הנוספים שלא נכללו בהסכם הקידום, תסכימו לשלם עליהם תוספת תשלום על-פי מה שתסכימו ביניכם בנוסף להסכם הקידום.

זה יכול להיות הפעלת כותב תכנים צד שלישי, זה יכול להיות שירות לבניית קישורים, זו יכול להיות חבילת פרסם מאמרים באתרי צד שלישי, עיצוב מחדש של חלקים שונים של אתר מקודם על-ידי מעצב ובונה אתרים וכל דבר אחר שלא מהווה חלק מהסכם הקידום.

אם תרצו, מוזמנים לראות מחירים של חבילות קידום אתרים, כאשר ללא ספק ככל שתרצו לשנות דברים בהצעה שלי, כך תושפע העלות הכללית לפרויקט קידום של האתר שלכם בגוגל.

כאשר אנו מדברים על קידום בעלי מקצוע בגוגל – לאיזה תחומים אנו מתכוונים?

טוב, למעשה תחום של בעלי מקצוע כולל בתוכו מאות רבות ואף אלפי שם תחומים שונים של בעלי מקצוע ולכן במסגרת מאמר זה יהיה קצת מאתגר לפרט את כל התחומים, אבל כן נפרט את מקצתם של בעלי מקצוע שקידום בגוגל יכול להביא להם תוצאות משביעות רצון: אינסטלטורים, גננים, מתקני ומתקיני דודי שמש, מדבירי מזיקים, חברות הובלות ואחסנה, הנדימן לתיקונים קטנים בבית ובמשרד, זגגים, חברות אחזקה וחברת ניקיון, חשמלאים, טכנאי גז, טכנאי טלוויזיה, טכנאי מכונות כביסה, טכנאי מזגנים, טכנאי מחשבים, טכנאי מקררים, מנעולנים, מסגרים, נגרים, ניקוי שטיחים, מתקיני פרקטים, צבעים ושיפוצניקים, מתקני גגות ומרזבים, מתקני ומתקיני תריסים ובעלי מקצוע בתחומים נוספים.

רוצים לקבל הצעה מעניינת? חייגו: 050-4-207-641 / info@leonid.co.il