שרותי קידום אתרים SEO

קידום אתרים מקצועי בגוגל ומנועי חיפוש נוספים (SEO) / מומחה קידום אתרים בגוגל

אתר האינטרנט שלך זהו כלי עבודה שמהווה ערוץ לפרסום העסק שלך לעיניי לקוחות פוטנציאליים שמחפשים את שרותיך/מוצרך במנוע חיפוש של גוגל או באמצעות מנועי חיפוש נוספים בעולם.

מה תעשה אם נאמר, שחלק נכבד מאותם לקוחות פוטנציאליים פשוט מפוספסים על-ידך מסיבות שונות, כאשר הסיבה העיקרית היא, שאתרך לא מותאם לצורכי הקידום האורגני (SEO) ולכן סיכויו להופיע בצמרת של תוצאות חיפוש בתחומך, לא גבוהים במיוחד?

רוצים לקבל הצעה מעניינת? חייגו: 050-4-207-641 / info@leonid.co.il

אז מה ניתן לעשות במקרה קיצוני כזה במטרה למקסם תפוקת אתרך ובכך להרחיב מעגל לקוחות בכמה וכמה מונים ?

ובכן, שרותי קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO) בהחלט יכולים להיות פתרון מעולה לבעיית תנועה דלה לאתרך ממנועי חיפוש מובילים במדינה, בה הינך עובד (גוגל במידה וקהל יעד שלך ישראלים).

אנו מציעים לפנות אלינו באמצעות פרטי קשר הרשומים בדף זה, כאשר בפנייה חשוב לפרט את שאלתך בצורה כזו, שתאיר את עיננו בצורה מלאה ככל הניתן וזאת במטרה לתת לך פתרון הולם לצרכים שלך בשוק תחרותי ובזמן סביר.

אם תהיו מעוניינים, ניתן לקרוא על שלבי קידום אתרים במנועי חיפוש שונים

מוזמנים לעיין גם בחבילות קידום אתרים שלנו

חשוב לציין ששירות של קידום אתרים אורגני (SEO) הינו חלק משרותי שיווק נוספים באינטרנט והם:

  1. פרסום בגוגל PPC (קישורים ממומנים)
  2. פרסום בפייסבוק לאיתור לקוחות חדשים
  3. ניהול מוניטין באינטרנט עברו מותג או שמך הפרטי
  4. בניית אתרים דינאמיים (אתרי תדמית, חנויות אלקטרוניות וכד')


מספר נקודות מעניינות בהקשר לקידום בגוגל:

בהנחה ואתרך מחובר לגוגל אנליטיקס ובחשבון נצברו נתוני פעילות של אתרך במהלך שנים – אפשר לראות בנתונים אלו מכרה של זהב שיכול מאוד לעזור להזנקת אתרך וגם עסקך קדימה בצורה פנומינלית.

גוגל אנליטקס זה מעולה, אך יש גם כלי שנקרא SEARCH CONSOLE מבית היוצר של גוגל (מצריך חיבור מיוחד של אתר מנוהל לקבלת נתונים חשובים), שגם בו יש נתונים מאוד מעניינים וחשובים, כאשר בכלי הזה הנתונים הינם טכניים ומצריכים הבנה טכנית עמוקה, בכדי להוציא מהם מקסימום לשיפור דירוגים של אתר בתוצאות חיפוש בגוגל.

כלי חשוב נוסף של גוגל שלא מצריך חיבור מיוחד ושמו PageSpeed Insights , כאשר באמצעות כלי זה ניתן להיחשף לנתונים מאוד חשובים של תפקוד אתר הנבדק בעיניו של גוגל אם זה מבחינת מהירות תגובה ואם זה מבחינת התאמה למכשירים ניידים וכד' – גם במקרה הזה הפלט מציג לנו מידע טכני רב שבהחלט מצריך הבנה עמוקה בצד הטכני, אך כאשר משלבים כוחות עם מתכנת מנוסה ומבין עניין בהקשר לפעילות באינטרנט – זה בהחט יכול לעזור בפתרון מהיר ויעיל של סוגיות שונות ומורכבות במהלך קידום אתרים וזאת ללא קשר לתחום פעילותם ומערכות או שפות עליהם מבוססים אתרים.

כלי מעולה נוסף שהייתי רוצה לספר עליו, זוהי תוכנה בשם WEBSITE AUDITOR או SCREAMING FROG שכל אחת מהן מאפשרות לבצע סריקה מאוד מקיפה של אתר ולראות בתוך מסך אחד פרטים חשובים כמו לדוגמא הגדרות של תגיות כמו DESCRIPTION או TITLE, האם הוגדרו תכנים עבור מאפיין ALT של תמונות, מספר תגיות Hx (H1-H6) בעמודים שונים באתר ופרטים חשובים נוספים.

את פרטי הסריקה ניתן לייצא אל תוך קבצי אקסל ולבצע בהם סינונים בהתאם לצורך, כאשר הקובץ יכול להפוך לתכנית פעולה מנצחת בעת ביצוע עבודות קידום אתרים אורגני בגוגל.

כמה מילים למקדמי אתרים בגוגל – אחד הנושאים החשובים בעת קידום אורגני, זוהי חלוקת זמן נכונה ויעילה, לכן קריאת פוסט נוחות עבודה במהלך בדיקת קוד אתר בעת ביצוע עבודת קידום אתרים, בהחלט יכולה לשפר הישגים בתוצאות אורגניות של אתרים מקודמים בתחומים שונים.

נ.ב. אם תרצו להרחיב את הידע לשכם בתחום הקידום האורגני בגוגל, מוזמנים לקרוא בנושא SEO באתר ויקיפדיה.

 

האם קידום אתרים בגוגל יכול להתאים לעסק שלי?

כמו כל שרות המוצע כיום ברשת האינטרנט, גם השרות של קידום אתרים אורגני בגוגל וגם במנועי חיפוש אחרים, אשר פופולאריים במדינות שונות, לא בהכרח יכול להתאים ל-100% של עסקים באותה המדינה, כאשר סיבות לכך רבות ולכן נציין מספר אפשרויות, אשר יכולות לשקף את מצב שוק הקידום בצורה כללית:

נניח ועסק שלכם עוסק במכירת קשת רחבה של מוצרים, כאשר פערי תיווך שלכם על כל מוצר עומדים בממוצע על 15 שקלים (לפני עלויות שכר דישרה, מיסים, משכורות וכד'), כאשר יש לכם במלאי 1000 מוצרים שונים ומכאן ניתן להניח, כי רווח כללי על מכירת כל אחד מהמוצרים שלכם פעם אחת בלבד, עומד על 15 אלף שקל בממוצע.

ללא ספק, לא ניתן לנהל עסק, שמוכר רק מוצר אחד מתוך כל המוצרים שיש ברשותות, בעוד שיהיו גם מוצרים שיימכרו יותר טוב ויהיו כאלו, שלא בהכרח וזו הסיבה שאני מתייחס לממוצע רווח על מוצר אחד בהתבסס על כל המוצרים שיש לכם במלאי.

בדרך כלל כ-20% של מוצרים יביאו כ-80% של הרווח (עיקרון פארטו) וזה אומר שכדאי מאוד יהיה להשקיע מאמץ קידומי בקידום של מוצרים אלו (20%) ומכאן ניתן להבין כי מדובר על 200 מוצרים שונים.

בתחום הקידום האורגני (וגם ממומן) מקדמי אתרים מנוסים ומקצועיים יחלקו 200 ביטויים שונים, שמשקפים את ה-200 המוצרים שלנו למספר קבוצות, כאשר כל קבוצה תקודם על דף נחיתה שייבחר מראש באתר המקודם.

כעת אם ננסה להמיר מאמץ קידומי של מקדם אתרים שהולך לקדם את כל ה-200 ביטויים בשעות עבודה שעבודה כזאת צפויה לקחת, בוודאי נקבל עלות חודשית עבור הקידום שתהיה אלפי שקלים שללא ספק יחזירו את עצמם ולכן מומלץ לרואת בהוצאה זו דווקא השקעה לטווח ארוך בועד שהתוצאות הראשונות בדרך כלל יבואו בעוד מספר חודשים ולא בצורה מיידית כפי שניתן להשיג בקידום ממומן בגוגל או פרסום ממומן בפייסבוק ומכיוון שעסקים רבים לא יוכלו לעמוד בהוצאות אלו (לפחות בתחילת הפעילות), השרות של קידום האורגני בגוגל לא בהכרח יכול להתאים לכולם, כאשר קיימות חלופות די מעניינות שבאמצעותן ניתן להשיג מטרות בצורה די מהירה וגם לבדוק מספר השערות ביחס למוצר כזה או אחר או לגבי דף נחיתה כזה או אחר – כל זאת ניתן להשיג לדוגמא באמצעות קידום ממומן בגוגל ובפייסובק.

 

האם קידום אתרים אורגני יחזיר את ההשקעה והעסק שלי יהיה ברווח?

לשאלה כזאת אין תשובה חד-משמעית, כאשר הכל תלוי ממיומנותו של מנהל שיווק באינטרנט והניסיון שלו בתחום – ככל שאיש מקצוע שתבחרו לעבוד מולו יותר שנים בתחום השיווק באינטרנט בעמצאות ערוצים שונים כמו קידום אתרים אורגני, קידום ממומן, ניהול מסעות פרסום בפייסבוק וכד', כך גדלים הסיכויים שלכם להחזיר השקעה בפרום באינטרנט תוך פרקי זמן קצרים ולהיות ברווח.

חשוב להבין שלא בהכח חייבים ישר לקפוץ למים עמוקים ודווקא להתחיל במשהו אחד מתוך בחירה אסטרטגית במקום לרות לכל עברו ולא לפגוע במטרה.

הדוגמא שניתנה בסעיף הקודם מסבירה באופן די פשוט את המצב בשוק האינטרנט וממחישה תרחיש שהוא בהחלט יכול להיות במציאות ורק מנהל שיווק מקצועי יוכל להמליץ ללקוח שלו באיזה אופן לחלק את תקציב הפרסום בין ערוצי שיווק שונים שזמינים היום באינטנרט.

 

האם קיימות חלופות לקידום אורגני בגוגל ואם כן מהן?

כן, ללא ספק – קיימות הרבה מאוד חלופות לשיווק העסק ולא רק קידום אתרים אורני בגוגל – אציין כמה מהן:

נתחיל מאופליין – קודם כל אין לשכוח כי שיווק עסקים באמצעות פליירים תוך חלוקתם בתיבות הדואר עדיין עובד והרבה מאוד עסקים עדיין משתמשים בשיטת שיווק זאת עבור העסק שלהם.

אם כבר דברנו על פליירים, אז למה לא להזכיר גם מגניטם – כן, חלוקתם המתמדת באיזר, בו הינכם פועלים, בהחלט יכולה להניב פירות עם הזמן.

ומה עם רכישת שטחי פרסום במקומונים ועיתונות כתובה אחרת עם פריסה הרבה יותר גדולה מאשר רק עיר אחת או כמה ערים בודדות?

כן, לעיתים רק מהלך הזה יכול להקפיץ לכם מכירות בעסק, אם כי אציין ואומר לא עברו כל עסק גישה זו תעבוד באופן שאנו מצפים לה.

וכתע נעברו לפרסום ברדיו בשעות שיא – נניח בבוקר כאשר כולם בדרך לעבודה ובשעות הערב, כאשר אנשים חוזרים הביתה.

וכעת נעבורק לאונליין – בשביל התחלה מהירה בהחלט יכול להתאים הקמת מסע פרסום בגוגל וגם בפייסבוק.

ממשקים לניהול מסעות הפרסום שם כוללים אפשרויות רבות ולכן ייתכן ויהיה טיפה מסורבל להבין אות לעומק, אם כי התמדה במשך כמה ימים בהקמת מספר קמפיינים, בהחלט יכולה לקדם אתכם בנושא הבנת ממשקי ניהול פרסום ולכן עם עם הזמן תוכלו להפוף למקצוענים בתחום.

שיווק באמצעות תוכן בעזרת מערכות כמו לדוגמא אאוטבריין וטאבולה – באמצעות מערכות אלו ניתן לפרסם תוכן אשר יופיע בתארים מאוד גדולים ולכן תהיה לכם אפשרות לחשוף בית עסקכם לעייני אנשים רבים.

פרסום בלינקדאין גם היא חלופה מאוד מעניינת, בעוד שהפרסום במקרה הזה פחות יכול להתאים נניח לקוסמטיקאית וונניח אינסטחטורף כאשר דווקא מקצועות כמו רואי חשבון, עורכי דין, מתרגמים, ציוד משרדי וכד', בהחלט יכולים למצוא ברשת זו את הלקוח הנאמן.

 

מתי כדאי להתחיל את פעילות הקידום של האתר שלי במנועי חיפוש?

בעיקרון המצב האידיאלי הוא – ללא דיחוי 🙂

וכעת ברצינות – ככל שיותר מהר תמצאו מקדם אתרים ממש, ממש טוב בתחום שבאמת יודע את העבודה ומתמצא בנושאים רבים נוספים מעבר לרק בהשגת קישורם בכמויות, בהחלט ניתן לקבל החזר על השקעה תוך פרקי זמן סבירים עד קצרים, כאשר כבר בחודשים ראשונים מאז תחילת פעילות קידום אורגני בגוגל, תוכלו לראות את אתרכם עולה בתוצאות החיפוש בגוגל לעבר הצמרת.

כאשר אמרתי שמקדם אתרים צריך לדעת היום הרבה יותר מאשר רק להשיג קישורים, למעשה התכוונתי לעובדה שקידום אתרים שלא רק קישורים ולכן נושאים כגון חוויית משתמש, יכולת שכתוב תכנים, יכולת כתיבת תתכנים חדשים, הבנה (אפילו בסיסית) בקוד האתר המקודם כולל סקריפטים וגיליונות סגנונות (CSS) – כל אלו יכלים להבטיח, כי השקעת הזמן והכסף שלכם מחושבת ונבונה.

 

איך למצוא מקדם אתרים בגוגל שיודע להביא תוצאות טובות תוך כדי עבודה יעילה ואיכותית?

למען האמת למצוא מקם אתרים טוב ומקצועי משימה לא הכי פשוטה בעיקר מכיוון שהשוק מוצף בבוגרי הקורסים לקידום אתרים ולכן יש כיום מאות רבות של מקדמים אתרים (אם לא יותר 🙂 ) ולכן רק באמצעות שיחה עם כמה מהם וגם פגישה פרונטלית, תוכלו לבחור מקדם אתרים איכותי לפרויקט שלכם.

ללא ספק כל לקוח באשר הוא מבסס את החלטתו בהתבסס על מספר נקודות ייחוס שהו אאישית מכיר או שנהול לשאול בשוק וביניהן מספר שנות ותק בתחום הקידום, מספר לקוחות שקידם המקדם עד כה, מספר דוגמאות של קידום אורגני מוצלח ללקוחות שלו, עמידה ביעדים, חומרים שמופקים ללקוח בתחילת כל חודש על חודש החולף של פעילות וכד'.

למעשה באמצעות שיח מקצועי עם מקדם אתרים ומשאל של מספר שאלות הנ"ל (לא חייבים לשאול אל כולן), בהחלט ניתן לקבל רושם ראשוני אודות בן אדם ועל סמך רושם ראשוני, יהיה לנו הרבה יותר קל לקבלהחלטה לעבוד איתו או לקבל הצעת קידום ממקדם אחר.