צורת שיווק אופליין מנצחת בהחלט

כעוסקים בתחום שיווק באינטרנט לעיתים התחום של אופליין נמצא אצלנו מחוץ לתחום פעילותנו ולעיתים הדבר הינו נחוץ ואפילו בגדר חובה לסגירת מעגל בצורה הדוקה בכל הקשור לשיווק מוצרנו או שרותנו לקהלי היעד.

והנה דוגמא מהשטח שנגעה לליבי עד מאוד בהתבסס על כך שלא הייתי מוכן מנטאלית להתרחשות שכזו מצידו של ספק שירותים בארץ מסיבות שונות (בעיקר ניסיון כלקוח של ספקים רבים).

לפני כחודש קרובי משפחה החליטו להצטרף לחברת ביטוח אחרת לביטוח כלי הרכב שלהם וזאת אחרי תקופת פעילות עם חברת הביטוח AIG.

המעבר היה מבוסס על קבלת הצעת מחיר יותר זולה מחברת ביטוח אחרת, כאשר השרות של AIG היה מעל ומעבר, יש לציין.

לתדהמתנו החיובית של כולנו, כשבוע וחצי לאחר המעבר, קבלנו מכתב פרידה מחברת הביטוח AIG החתום ע"י מנכ"ל החברה, גברת חוה פרידמן-שפירא (ראו את המכתב):

מכתב פרידה מחברת הביטוח AIG החתום ע"י מנכ"ל החברה, גברת חוה פרידמן-שפירא

אין לי מילים לתאר את ההרגשה שסוררת בליבי אחרי מילים שכאלה, כאשר לדעתי רבים ככולם חייבים לאמץ את השיטה בכל תחום ואם נבדוק רמת התרומה של שינוי כה קטן על פני תקופה ארוכה, ככל הנראה  נגלה שמשלוח מכתב מודפס עם פניה אישית של מנכ"ל חברה ללקוח שעזב, תשפר משמעותית את הגרף של לקוחות עוזבים בכך שתהפוך אותם ללקוחות חוזרים.

ממליץ לעיין בשרותים שאני מציע:

קידום אתרים במנועי חיפוש
פרסום ממומן בגוגל
פרסום ממומן בפייסבוק
שיווק אתרים באינטרנט
בניית אתרים מבוססים מערכת לניהול תכנים

בכבוד רב,
לאוניד אוסטרובסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *