איך מגיעים לקהל היעד שלנו בניהול פרסום בגוגל בעזרת תכונה חדשה REMARKETING?

בואו נתאר מצב, בו הינכם מנהלים מסע פרסום בגוגל בתחום די תחרותי, כאשר הוצאות גבוהות ועליכם לנצל כל אפשרות כשרה במטרה לסגור עסקה וגם להגיע לאחוזי סגירות גבוהים ככל הניתן.

בעקבות מחקר מילים מקדים יצרנו אוצר מילים מנצח, חיברנו מודעות שיווקיות וקוראות לפעולה, הגדרנו עלות מקסימאלית ללחיצה, יצרנו דף נחיתה מושקע ושחררנו מסע פרסום לעולם החיצון.

כניסות בעקבות הפרסום יש בשפע וגם אחוזי הסגירה לא רעים בכלל, אך מה לעשות עם כל אלה שלא נכללו בתוך אותם אחוזי הסגירה ?

הרי בוודאות שאותם גולשים יעברו לאתרים של מתחרים וייתכן ויסגרו דרכם עסקאות.

אז איך בכל זאת ניתן לחזור לאותם אנשים שכבר ביקרו אצלכם באתר בעקבות הופעתכם בקישורים ממומנים ואין סיכוי כמעט שיחזרו שוב, כי כבר מכירים את הצעתכם ?

הפתרון נמצא בתכונה חדשה שנוספה לגוגל אדוורדס בשילוב עם רשת התוכן ופרסום מבוסס עניין.

התכונה המדוברת נקראת REMARKETING וניתנת להפעלה דרך חשבון ADWORDS עבור כל קבוצת מודעות בנפרד לאחר כניסה ללשונית בשם Audiences, כך שכל מוצר יכול לקבל או לא לקבל התייחסות מיוחדת.

לאחר הפעלה של תכונה זו עבור קבוצת מודעות כזו או אחרת, ולאחר שלקוח ביקר בדף בעקבות פרסום בקישורים ממומנים, המודעה שוב תופיע כנגד עיניו בשרת התוכן – באותם אתרים העוסק בנושא זהה לנושא שעוסק דף נחיתה שלנו ובכך גדלים הסיכויים של מפרסם לסגור עסקה באמצעות שיווק מחדש של גוגל אדוורדס.

והנה הקליפ שידגים לכם את התכונה בפועל:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *