כתבות שקראתי השבוע – דברים מעניינים למיטב הבנתי

שלום חברים

אמרתי אחשוף בפניכם כמה כתבות שלדעתי כוללים מידע מעניין בנושאים שונים שכולם קשורים (איך לא 🙂 ) לשיווק ברשת האינטרנט.

עדכון עורך גוגל אדוורדס

בעדכון האחרון של עורך גוגל אדוורדס, נכללה בו תמיכה בתוספי התקשרות עם המפרסמים, פרסום בוידיאו ומודעות HTML5.

ללא ספק מדובר על שדרוג מבורך ביכולות של העורך, כאשר לעיתים, אעדיף לעבוד דווקא מול ממשק וובי להגדרות קמפיינים, איך הכל עניין של טעם אישי והרגלים לאורך זמן.

להודעה המקורית ומורחבת אודות העדכון

 

כלים ושיטות לייעול ניהול קמפיינים PPC

מדובר על אוסף של מספר שיטות וכלים מבוססי אקסל לפעילות יעילה יותר עבור אלה, אשר עוסקים במלאכת ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל.

ללא ספק יש צורך בידע מוקדם באקסל, אך למיטב הבנתי גם אלה שלא הכי מתמצאים בו, יכולים להפיק תועלת מהם.

מדריך לפעילות ב-PPC באמצעות אקסל

והנה המדריך למתחילים בניהול קמפייים מסוג PPC באמצעות אקסל

 

עבודה יעילה יותר עם אנליטיקס ופרסום גוגל אדוורדס

שינוי מבורך באנליטיקס עבור אלו, אשר מפרסמים בגוגל אדוורדס – הוספת תמיכה בקישורי עמוק בתוך אנליטיקס, אשר יכולים לקחת אותך כמפרסם הישר אל קמפיין באדוורדס מתוך אנליטיקס.

הקישור מתווסף בצורת הלוגו של אדוורדס בתוך אנליטיקס ברובריקת רכישה -> ADWORDS -> קמפיינים

להודעה המקורית אודות קישורי עומק בגוגל אנליטיקס

 

נושא ה-AMP שתוסף תאוצה מיום ליום (עמודים מואצים לסלולר)

למעשה מדובר על גרסת מובייל של עמודים של האתר, אשר נועדה להיטען בדפדפן בהתקן של מבקש המידע בצורה מאוד מהירה ובכך להעלות בכמה רמות חוויית משתמש שבשנים האחרונות סופר חשובה ולמעשה אחד מתנאיי הייסוד שיכולה להשפיע רבות על דירוג האתר המקודם בתוצאות של גוגל.

לכתבה מעניינת של עידן בן אור בנושא ה-AMP (עמודים מואצים לסלולר)

 

שינוי באפשרויות הפרסום בלינקדאין

מעתה מפרסמים בלינקדאין קיבלו אפשרות נוספת של יצירת קהלים לפרסומים שלהם באופן ממוקד יותר, כאשר המידע יהיה שיבלו אליו גישה יהיה מבוסס על נתונים של עצמם.

למעשה מדובר על מפרסמים שאינם ישויות פרטיות, אלא חברות.

לכתבה מורחבת על שינוי באפשרויות הפרסום בלינקדאין

 

ריכשה חדשה של אאוטבריין – Revee האמריקאית

מדובר על מערכת שמסוגלת לתמחר עמודי אינטרנט השונים בכל רגע נתון ולמעשה לאפשר למפרסם לנתב את הפרסום שלו באמצעות הפעלת קמפיינים של תוכן בתוך אאוטבריין, אל העמודים שבהם התנועה תהיה רבה יותר בשעות מסוימות, כאשר ע"פ הבנתי, תמחור גבוה של עמוד כזה או אחר באמצעות מערכת ה- Revee, הינו נגזרת ישירה מן התעבורה של אותו העמוד ברגע נתון.

לכתבה מלאה על ריכשה חדשה של אוטבריין – Revee האמריקאית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *