התראות של גוגל כחלק מ-CRM חברתי

לגוגל שרותים רבים, כאשר חלק הגדול ללא תשלום ואחד מבין רבים הנו שרות התראות של גוגול או באינגלית Google Alerts.

למעשה אחרי הגדרת תנאי לחיפוש ביטוי כזה או אחר, תוכל לקבל התראה על תוצאת חיפוש שתואמת תנאי החיפוש ובמידה והינך בעל עסק, תוכל גם לגלות מה מתרחש ברשת ביחס למותג שלך ובכך לעזור לו להתחזק אל מול מתחרים, תוך יצירת דוח שיח עם לקוחות פוטנציאליים שלך ברשת.

איך מגדירים תנאי להתראות ?

נכנסים לכתובת http://www.google.co.il/alerts

מקלידים תנאי חיפוש בשורת "שאילתת חיפוש" (תשימו לב שככל שאתם מתקדמים בהזנת תנאי להתראה, כך מסך להמחשת מצב נוכחי ברשת ישתנה בהתאם ולאחר השלמת ההזנה, תוכלו לראות את מצב האמיתי לאותה העת ביחס לביטוי)

בוחרים "סוג תוצאות" שיכול להיות אחד מהבאים:

הכל / הדשות / בלוגים / וידיו / דיונים / ספרים (ככל שתדייקו בבחירת מקור, כך תקבלו פחות תוצאות, אך יהיו אלה התוצאות האיכותיות ביותר עבורכם)

בוחרים תדירות למשלוח התראות מתוך: באותו רגע / פעם ביום / פעם בשבוע

מספר התראות למשלוח (כמה): רק התוצאות הטובות ביותר / כל התוצאות

כתובת דוא"ל למשלוח התראה: הגדירו כתובת מועדפת עליכם

בלחיצה על הכפתור "צור התראה" תאשרו שכל ההגדרות הנ"ל הינן נכונות ומרגע זה כל פעם שתנאי המוגדר בהתראות מתקיים, תישלח הודעת דוא"ל אל התיבה שהגדרתם.

כך נראה המסך של השרות התראות גוגל

שרות התראות של גוגל - GOGLE ALERTS

למידע נוסף אודות השרות התראות גוגל תוכלו לבקר בכתובת

https://support.google.com/alerts/bin/answer.py?hl=en&topic=28415&answer=175925&parent=28413&rd=2

ממליץ לעיין בשרותים שאני מציע:

קידום אתרים במנועי חיפוש
פרסום ממומן בגוגל
פרסום ממומן בפייסבוק
שיווק אתרים באינטרנט
בניית אתרים מבוססים מערכת לניהול תכנים

בכבוד רב,
לאוניד אוסטרובסקי

4 תגובות בנושא “התראות של גוגל כחלק מ-CRM חברתי

  1. דני וקסלר

    מאמר נחמד ותורם לבעלי אתרים ובעלי דפי פייסבוק. שמתי לב שלאחרונה אני מקבל פחות התראות … יש לך מושג למה ? האם תיבת הדואר להתראות חייבת להיות של ג'ימייל או אפשר אחרת … ?

    1. admin מאת

      לגבי כמות התראות נמוכה – אולי זה קשור לעובדה שפשוט אין על מה לדווח בנושא שהגדרת כחשוב ?
      לגבי תיבת דואר אחרת – למיטב ידיעתי לא ניתן

      בברכה,
      לאוניד אוסטרובסקי

    1. admin מאת

      שלום ותודה על תגובתך

      כאשר מדברים על מערכת לניהול קשרי לקוחות מתכוונים בד"כ לעולם סגור של מידע של לקוחות פעילים ו/או לקוחות, עמם היינו בקשר ביחס למוצר כזה או אחר או שרות שחברה מציעה, אך מה בדבר לנסות לצאת אל מעבר לגבולות הברורים והסגורים של המערכת ולנסות להבין מה לקוח פוטנציאלי אומר ברחבי הרשת לפני שאנו הוספנו אותו למאגר של מערכת CRM שלנו?

      השקפת העולם שלי אומרת לצאת החוצה וליצור איתו דו שיח, דבר שמצד אחד יכול לשפר את המותג שלנו ברשת ומצד השני יאפשר לנו לגייס לקוח חדש שלא בהכרח היה הופך ללקוח, אלא לאחר שזיהה הלקוח כי מישהו מתעניין בו ולא בהכרח בהקשר למכירה ישירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *