חשיבות עליונה בהפעלת מילים שליליות במהלך מסע הפרסום

ניהול פרסום בגוגל באזור קישורים ממומנים מצריך ידע מעמיק וניסיון רב בכדי לנצל את העצמה הטמונה בשיטת הפרסום עבור עסקים בתחומים שונים.

מערכת אדוורדס כוללת מאפיינים רבים, אותם יש להכיר ולהפעיל.

אחד הפרמטרים, עליהם ברצוני לדבר בפוסט זה, הינו פרמטר/תכונה בשם "מילים שליליות".

למעשה מדובר על שדה/אזור טקסט, בו ניתן (לא חובה, אך רצוי מאוד) להזין מילים או ביטויים, בצירוף עמם, איננו רוצים שמודעות שלנו יופיעו לעיני גולשי רשת האינטרנט במהלך מסע פרסום בגוגל וזאת במטרה להוזיל עלויות לקליק וגם עלויות כלליות לניהול הקמפיין.

נניח ואנו מפרסמים קורס טכנאי רשתות. מן הנמנע אחד הביטויים באוצר המילים שלנו בהקשר לקמפיין זה יהיה הביטוי טכנאי רשתות.

לא נרצה שמודעה שלנו תופיע במידה ומחפשים ביטויים כמו:

דרוש טכנאי מחשבים

דרושים טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים במרכז

וכן הלאה, וכן הלאה, וכן הלאה

בכדי להבטיח כי המודעה שלנו לא תופיע בעת חיפושים לפי ביטויים הנ"ל, יש לייצר אוצר מילים שליליים ולעדכן מערכת אדוורדס.

בהקשר לדוגמא שניתנה כאן, אוצר המילים שלנו יהיה בסגנון הבא:

-דרוש

-דרושים

-במרכז

שימו לב כי לפני המילים באוצר מילים שליליות יש לשים סימן מינוס ( – ) ובכך מערכת אדוורדס יודעת להתייחס אליהן בהתאם ולא להציג מודעה – ניתן לראות באוצר מילים שליליות כהתניה שניתנה למערכת.

יש לציין כי הוספת אוצר מילים זה אינו מאט את המערכת ואף מהווה יתרון על מתחרים בתחום עיסוקך בעת ניהול פרסום בקישורים ממומנים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *