דרושים בתחום PPC לעומת דרושים בתחום SEO

בקבוצות פייסבוק שעוסקת בנושא שיווק דיגיטלי ברשת נשאלה שאלה הבאה:

דרושים בתחום PPC לעומת דרושים בתחום SEO

דרושים בתחום PPC לעומת דרושים בתחום SEO

שמתם לב שכמעט כל מודעות ה"דרושים" הן לעובדי PPC ולא ל-SEO? למה?

וזה מה שעניתי לשאלה הנ"ל:

אומר את הדעה שלי – זה שילוב של הביקוש שנוצר בגלל התקופה ו"הקלות" היחסית למכירת שירותי PPC בגלל התוצאה ה"מיידית" (לעומת שירותי SEO) והיכולת הפקת לקחים וקבלת החלטות בהתבסס על הנתונים שהתקבלו.

ללא ספק קיימים נושאים נוספים שהביאו למצב, אבל בחרתי לציין את מה שציינתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *