בקבוצות פייסבוק שעוסקת בנושא שיווק דיגיטלי ברשת נשאלה שאלה הבאה:
שמתם לב שכמעט כל מודעות ה"דרושים" הן לעובדי PPC ולא ל-SEO? למה?
וזה מה שעניתי לשאלה הנ"ל:
אומר את הדעה שלי – זה שילוב של הביקוש שנוצר בגלל התקופה ו"הקלות" היחסית למכירת שירותי PPC בגלל התוצאה ה"מיידית" (לעומת שירותי SEO) והיכולת הפקת לקחים וקבלת החלטות בהתבסס על הנתונים שהתקבלו.
ללא ספק קיימים נושאים נוספים שהביאו למצב, אבל בחרתי לציין את מה שציינתי.